  • 1. Data: 2018-11-15 17:22:34
    Temat: na zarowke
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7454,kobiet-prosily-mechanika-o-pomoc-okazalo-sie-ze
    -to-pracownice.html

    "Właściciel warsztatu zauważył samochód, gdy wychodził już z pracy.
    Zamknął już kasę i wykonał tzw. dzienny raport kasowy, więc wpłaty od
    klientów nie mogły być przyjmowane. W warsztacie zostali jednak
    pracownicy. Na odchodne rzucił do jednego z nich, żeby wymienił paniom
    żarówkę.
    Niedługo później do mechanika zadzwonił pracownik - powiedział
    szefowi, że musi wrócić, bo przyszła kontrola z Urzędu Skarbowego.
    Okazało się, że dwie panie w tarapatach to pracownice urzędu, które
    postanowiły zrobić prowokację."

    Ale jest sprawiedliwosc w PiS
    0452,final-kuriozalnej-prowokacji-skarbowki-na-zarow
    ke-za-10-zl.html

    I jak tu zatrudniac pracownika na etat ... tylko na zlecenie, a po
    godiznach robi na wlasny rachunek :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-11-15 17:42:53
    Temat: Re: na zarowke
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-15 o 17:22, J.F. pisze:
> [...]
    > zrobić prowokację."
    >
    > Ale jest sprawiedliwosc w PiS
    0452,final-kuriozalnej-prowokacji-skarbowki-na-zarow

    Stara sięgająca jeszcze komuny metoda podpuszczania w momencie
    zamykania firmy, kiosku czy sklepu. Nie przypominam sobie aby
    za światłych rządów PO komuś odpuścili po takiej prowokacji.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-11-15 18:35:50
    Od: <8...@2...183550.invalid> (Tom N)

    J.F. w

> [...]

    ke-za-10-zl.html

    > I jak tu zatrudniac pracownika na etat ... tylko na zlecenie, a po

    Ty jednak tępy jesteś -- czy pracownik, czy nie, to sprawa dotyczyła
    wykonującego naprawę, a nie zleceniodawcy, czy tez pracodawcy.

    Niemniej jednak sugeruję wszystkim "naprawiaczom" odsyłanie bab z zepsuta
    żarówką, po uprzednim powiadomieniu obywatelskim na 997, że samochód marki
    X, o numerze rejestracyjnym Y prawdopodobnie będzie uczestniczył w ruchu na
    drodze publicznej z niesprawnymi światłami...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2018-11-15 18:54:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.181115.invalid...
> [...]

    >Ty jednak tępy jesteś -- czy pracownik, czy nie, to sprawa dotyczyła
    >wykonującego naprawę, a nie zleceniodawcy, czy tez pracodawcy.

    Przed 17-ta, klient umawia sie z szefem na naprawe, szef zleca
    mechanikowi-zleceniobiorcy, i placi umowione kwoty.

    Po 17-tej mechanik sam sie umawia z klientem :-)

> [...]
    >ruchu na
    >drodze publicznej z niesprawnymi światłami...

    Ja bym jeszcze jakiegos gwozdzia podlozyl :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-11-15 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Stara sięgająca jeszcze komuny metoda podpuszczania w momencie
    > zamykania firmy, kiosku czy sklepu. Nie przypominam sobie aby
    > za światłych rządów PO komuś odpuścili po takiej prowokacji.

    Nawet tu wcisnałes polityke...? Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 6. Data: 2018-11-15 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > alnej-prowokacji-skarbowki-na-zarowke-za-10-zl.html
    >
    > I jak tu zatrudniac pracownika na etat ... tylko na zlecenie, a po

    Spotkałem się z czyms podobnym - proszenie w czasie obsługi innego
    klienta o podanie chusteczek do nasa i za chwile mandacik za brak
    paragonu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 7. Data: 2018-11-15 19:13:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 15 Nov 2018 17:59:59 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Spotkałem się z czyms podobnym - proszenie w czasie obsługi innego
    > klienta o podanie chusteczek do nasa i za chwile mandacik za brak
    > paragonu...

    Za darmo podać może.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-11-15 19:15:11
    Od: <3...@2...191511.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Spotkałem się z czyms podobnym - proszenie w czasie obsługi innego
    > klienta o podanie chusteczek do nasa i za chwile mandacik za brak
    > paragonu...

    Jakieś 28 lat temu jednym z postulatów [1] było, ze każdy Polak ma prawo
    bezkarnie jednego urzędnika "usunąć". Szacowaliśmy, ze po pół roku chętnych
    do bycia "usuniętym" by brakło.

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2018-11-15 19:17:22
    Od: <4...@5...191722.invalid> (Tom N)

    Marek w
    :

    > Za darmo podać może.

    Budzik może z USiech albo innych takich stanów, trza uważać przyjacielu :P

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2018-11-15 20:31:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-15 o 18:59, Budzik pisze:

    > Nawet tu wcisnałes polityke...? Ech...

    Nie ja mój poprzednik: "Ale jest sprawiedliwosc w PiS".
    Tobie to nie przeszkadzało. Typowa mentalność Kalego.