  • 211. Data: 2011-06-07 09:17:27
    Temat: Re: Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    HK8 pisze:
    > Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałem
    > wpływu na jego treść ani przekaz):
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/520551,motocyk
    lista_rowniez_musi_stac_w_korku_przeciskajac_sie_obo
    k_aut_lamie_przepisy.html
    > pozdrawiam,
    > HK8
    Napisałem maila do działu PR gazetaprawna.pl. Mają się przyjrzeć
    artykułowi i zweryfikować jego zgodność z przepisami.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 212. Data: 2011-06-07 10:56:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:

    >Napisałem maila do działu PR gazetaprawna.pl. Mają się przyjrzeć
    >artykułowi i zweryfikować jego zgodność z przepisami.

    Wlasnie wrozka Dzidzia podpowiedziala mi mozliwa wersje zdarzen:
    Tenze ow, na pozor matolkowaty tworca watku wcale nie jest taki
    matolkowaty. Tyle ze nie on byl poszkodowanym w zdarzeniu zblizonym do
    opisanego a tym, ktory trafil motocykliste. I teraz na rozne sposoby
    "robi sobie pole" do obrony.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 213. Data: 2011-06-08 08:47:58
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    właśnie zapierdalałem za policjantem po wawie w korkach, nie masz racji, w
    końcu oni muszą znać przepisy

  • 214. Data: 2011-06-08 08:59:16
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-08 10:47, maverik pisze:
    > właśnie zapierdalałem za policjantem po wawie w korkach, nie masz racji,
    > w końcu oni muszą znać przepisy

    Musza? Zrob prosty test - zadzwon na najblizszy komisariat i spytaj o
    ktorej mozesz przyjsc ze skanem dowodu osobistego - zeby ci milicjant
    przybil pieczatke potwierdzajaca jego autentycznosc...

    ...odeslal cie do notariusza? urzedu miasta? odeslal cie w kosmos?

    No wlasnie - tak milicja zna prawo...

  • 215. Data: 2011-06-08 09:00:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-08 10:47:58 +0200, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > właśnie zapierdalałem za policjantem po wawie w korkach, nie masz
    > racji, w końcu oni muszą znać przepisy

    Znać muszą, ale żeby się od razu stosować? Jak się zrobiło luźniej, to
    pewnie jechał 50 km/h, co?

    de Fresz

  • 216. Data: 2011-06-08 15:37:33
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Znać muszą, ale żeby się od razu stosować? Jak się zrobiło luźniej, to
    > pewnie jechał 50 km/h, co?

    napieraliśmy alejami 80-120