  • 91. Data: 2011-05-10 19:23:52
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iqc34e$ab8$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja mam sprawę z ubezpieczycielem, nie z Tobą Grzybol :)
    > Takie argumenty nie mają znaczenia w mojej sprawie. Liczą się opinie
    > biegłych.
    > HK8

    Liczy się protokół policji stwierdzający winę. Biegłych może se firma
    ubezpieczeniowa powoływać 100. Nie ma większego znaczenia dla sprawy. W
    sądzie liczy się biegły sądowy wyznaczony przez sędziego na wniosek Twój lub
    firmy ubezpieczeniowej. Oczywiście jeśli sąd uzna że jest potrzebny. Bo jak
    dla mnie to sprawa jest wygrana od ręki. Oczywiście nigdzie nie napisałeś
    jeszcze czyja była wina stwierdzona przez policję, bo jeśli Twoja to szkoda
    atramentu na cały post...

    --
    Grzybol

  • 92. Data: 2011-05-10 19:30:58
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Jechałem tym samym pasem, nie przejechałem linii

  • 93. Data: 2011-05-10 19:31:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, HK8 <p...@o...pl> wrote:
    > Jecha?em tym samym pasem, nie przejecha?em linii

    Ty nadal swoje, co stwierdzila policja na miejscu zdarzenia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 94. Data: 2011-05-10 19:32:47
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "HK8" napisał w wiadomości grup

    Sąd ocenia materiał dowodowy
    jeśli wylosuję biegłego który podziela stanowisko ubezpieczyciela,
    przegrałem, lub muszę jakoś udowodnić że biegły się myli
    ale nie mam pojęcia jak to zrobić
    biegły ubezpieczyciela swoje wnioski tez wyprowadza z kodeksu

    ============

    Mandat oznacza, że kierowca samochodu przyznał się do winy. Sprawa
    zamknięta.

  • 95. Data: 2011-05-10 19:34:01
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    w sprawie cywilnej o odszkodowanie sąd orzeka o winie, nie policja
    cały czas powtarzasz że policja orzeka o winie
    a to nie prawda, możesz nie przyjąć mandatu i wygrać w sądzie z policją

  • 96. Data: 2011-05-10 19:34:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iqc3v5$dlg$1@inews.gazeta.pl... w sprawie cywilnej o odszkodowanie sąd
    orzeka o winie, nie policja
    > cały czas powtarzasz że policja orzeka o winie
    > a to nie prawda, możesz nie przyjąć mandatu i wygrać w sądzie z policją

    Co stwierdziła Policja na miejscu kolizji w Twojej sprawie???

    --
    Grzybol

  • 97. Data: 2011-05-10 19:35:15
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    nie dla ubezpieczyciela

  • 98. Data: 2011-05-10 19:36:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, HK8 <p...@o...pl> wrote:
    > w sprawie cywilnej o odszkodowanie s?d orzeka o winie, nie policja
    > ca?y czas powtarzasz ?e policja orzeka o winie
    > a to nie prawda, mo?esz nie przyj?ae mandatu i wygraae w s?dzie z policj?

    Chlopie skoro jestes tak oblatany i wszystko juz wiesz to po co w ogole
    pytasz kogos o zdanie skoro negujesz wszystko?

    Sprawa jest prosta jak drut, kodeks mowi o jednym pojezdzie
    wielosladowym, motocykl + samochod to nadal jest jeden pojazd
    wielosladowy na pasie. Co nie jest zabronione jest dozwolone.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 99. Data: 2011-05-10 19:36:46
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    że sprawcą jest ten kto mnie uderzył
    a ubezpiczeczyciel odmawia wypłaty odszkodowania z jego polisy OC
    napisałem to w pierwszym poście
    mam wrażenie że nikt niczego nie czyta ze zrozumieniem

  • 100. Data: 2011-05-10 19:38:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > że sprawcą jest ten kto mnie uderzył

    Nie napisałeś tak. Kłamiesz.