  • 1. Data: 2017-11-09 15:59:41
    Temat: nowy odcinek
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=soMb54KOljA

    zasadniczo nuda ale ostatnie nagranie robi wrazenie

  • 2. Data: 2017-11-09 17:04:37
    Temat: Re: nowy odcinek
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Nov 2017 06:59:41 -0800 (PST), w
    <a...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=soMb54KOljA
    >
    > zasadniczo nuda ale ostatnie nagranie robi wrazenie

    Leci dziś na TVN :)

  • 3. Data: 2017-11-09 18:01:24
    Od: p...@g...com

    Nietypowe zamocowanie kamery zaowocowało ciekawym nagraniem. Powinni tego użyć w
    jakiejś kampanii o bezpieczeństwie na drogach. Lepsze niż 1000 durnych reklam.

  • 4. Data: 2017-11-09 18:36:33
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 9 Nov 2017 09:01:24 -0800 (PST), p...@g...com
    wrote:

    >Nietypowe zamocowanie kamery

    Z jego filmów wynika że jeździ po torze, stąd takie miejsce na kamerę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 5. Data: 2017-11-09 19:51:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 9 Nov 2017 06:59:41 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=soMb54KOljA
    >
    > zasadniczo nuda ale ostatnie nagranie robi wrazenie

    Tu oryginał:
    https://www.youtube.com/watch?v=XBCzM1dHjQA

    Już tam komentowałem pod filmiem.
    Moim zdaniem widać tu jak wyrobione odruchy mogą zaszkodzić w trudnej
    sytuacji gdy nie ma czasu na przemyślenie, a kierowca działa automatycznie
    tak jak jest nauczony.

    Widać tu, że kierowca w stresie zamiast od razu zacząć hamowanie, najpierw
    robi ruch lewą nogą (pewnie sprzęgło), potem sięga ręką do dźwigni zmiany
    biegów (wrzucić luz, może redukować bieg), a dopiero potem rozpoczyna
    hamowanie.
    Trochę czasu stracił na te "przyruchy"

    Ale pewnie i tak zwierza minąć się nie dało.

  • 6. Data: 2017-11-10 08:02:08
    Od: p...@g...com

[...]

    gdyby jezdzil na ASB to tylko hebel i pare km/h mniej przy uderzeniu

    --Ale pewnie i tak zwierza minąć się nie dało.

    nie ma szans bo z naprzeciwka cos jedzie

  • 7. Data: 2017-11-10 09:01:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Nov 2017 19:51:14 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > robi ruch lewą nogą (pewnie sprzęgło), potem sięga ręką do dźwigni zmiany
    > biegów (wrzucić luz, może redukować bieg), a dopiero potem rozpoczyna

    Hm, mam wrazenie, ze najpierw poruszyla sie prawa noga, ale co on tam
    robil to juz nie wiem.

    > Ale pewnie i tak zwierza minąć się nie dało.

    Widac ile to trwalo - nie ma szans.
    Ostre hamowanie od poczatku moze by zmiejszylo skutki, ale tu chyba w
    pierwszym odruchu chcial ominac ... odruch w miare naturalny, na
    zwierzaki jednak nie dziala.

    No i ostrzezenie na przyszlosc - bywa, ze chwile po sarnie wyskakuje
    stado mlodych ..

    J.

  • 8. Data: 2017-11-10 09:36:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-11-10 o 09:01, J.F. pisze:
    > No i ostrzezenie na przyszlosc - bywa, ze chwile po sarnie wyskakuje
    > stado mlodych ..

    Po dziku też.
    A nawet jak już przebiegnie całe stado to zwykle znajdzie się jakaś
    spóźniona maruda (romantyk wąchający kwiatki?), która wybiega tuż przed
    samochodem.
    To z własnego doświadczenia, niejednokrotnego. Na szczęście bez szkód w
    ludziach, zwierzętach i w mieniu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-11-10 11:26:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 19:51, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > hamowanie.
    > Trochę czasu stracił na te "przyruchy"
    >
    > Ale pewnie i tak zwierza minąć się nie dało.

    Trochę OT, ale zastanawiają mnie te żebry pod filmikiem "czy mogę
    wykorzystać"...
    Spróbujcie coś podlinkować z TVN24, WP albo innej strony - zaraz się ich
    prawnicy odezwą. Sami zarabiają bardzo duże pieniądze, ale filmik to
    najlepiej im oddać za darmo. Podobnie żerują te wszystkie stacje pod
    hasłem "widziałeś coś ciekawego, prześlij nam film/informację". Czyli
    oni z tego mają pensję, a Ty dla nich zasuwaj za darmo, nawet jeśli ta
    sytuacja była przypadkowa.
    Generalnie w takiej sytuacji po prostu SPRZEDAWAŁBYM prawa do emisji i tyle.
    T.

  • 10. Data: 2017-11-10 11:37:34
    Od: p...@g...com

    --Generalnie w takiej sytuacji po prostu SPRZEDAWAŁBYM prawa do emisji i tyle.

    stop cham czy polskie drogi to raczej nie sa finansowe molochy ale TVN to faktycznie
    przycebulil :-)