  • 1. Data: 2012-06-06 22:36:53
    Temat: odkurzanie komputera
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    tak to naprawdę wygląda w przeciętnym nie czyszczonym pc-cie:
    http://demotywatory.pl/3822531/Wiosenne-porzadki
    ToMasz

  • 2. Data: 2012-06-06 22:46:17
    Temat: Re: odkurzanie komputera
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-06 22:36, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > tak to naprawdę wygląda w przeciętnym nie czyszczonym pc-cie:
    > http://demotywatory.pl/3822531/Wiosenne-porzadki

    Nie w przeciętnym, ten komp stał na produkcji w fabryce mebli - albo
    przy pile, frezarce, czy wiertarce. Często po kilku miesiącach się z
    kompa wybiera garściami, jak odciągi kiepsko porobione.

  • 3. Data: 2012-06-06 23:51:44
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 22:46, BQB pisze:
    > Nie w przeciętnym, ten komp stał na produkcji w fabryce mebli - albo
    > przy pile, frezarce, czy wiertarce. Często po kilku miesiącach się z
    > kompa wybiera garściami, jak odciągi kiepsko porobione.

    Gorzej jak stał w piekarni w podpiwniczeniu na zawilgoconej podłodze.
    Dwie godziny kąpałem obudowę żeby się pozbyć smrodu. Nie dałem rady.

  • 4. Data: 2012-06-07 07:43:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > tak to naprawdę wygląda w przeciętnym nie czyszczonym pc-cie:
    > http://demotywatory.pl/3822531/Wiosenne-porzadki

    Ja swojego nie czyściłem kilka lat i prawie nie ma w nim kurzu.

  • 5. Data: 2012-06-07 10:06:06
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-06-06 22:36, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > tak to naprawdę wygląda w przeciętnym nie czyszczonym pc-cie:
> [...]

    ale przecież to staroć

    http://www.youtube.com/watch?v=oLUEdh0sMlU

  • 6. Data: 2012-06-08 10:16:56
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > tak to naprawdę wygląda w przeciętnym nie czyszczonym pc-cie:
    > http://demotywatory.pl/3822531/Wiosenne-porzadki
    > ToMasz

    normalka gdy komp pracuje np. na składzie budowlanym. Mam z takimi bardzo
    często do czynienia i o dziwo kurz specjalnie im nie szkodzi. Niektóre
    potrafią tak pracować po 15 lat.

  • 7. Data: 2012-06-08 23:50:54
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-08 10:16, Doxent pisze:

    > normalka gdy komp pracuje np. na składzie budowlanym. Mam z takimi
    > bardzo często do czynienia i o dziwo kurz specjalnie im nie szkodzi.
    > Niektóre potrafią tak pracować po 15 lat.

    W składzie węgla bywa gorzej - po wyciągnięciu karty graficznej i
    ponownym wsadzeniu już nie działała, musiałem się ponad 40 minut męczyć,
    lekko ją przesuwając w złączu, w końcu zadziałała, ale więcej tego kompa
    nie chciałem ruszać.

  • 8. Data: 2012-06-09 10:45:38
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > wsadzeniu już nie działała, musiałem się ponad 40 minut męczyć, lekko ją
    > przesuwając w złączu, w końcu zadziałała, ale więcej tego kompa nie

    bo te złącza się czyści np. izopropanolem. Tak samo ramy które bardzo łatwo
    śniedzieją na stykach.

  • 9. Data: 2012-06-09 11:38:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-09 10:45, Doxent pisze:

    > bo te złącza się czyści np. izopropanolem. Tak samo ramy które bardzo
    > łatwo śniedzieją na stykach.

    Był czyszczony i powietrzem i izopropanolem, widocznie coś gdzieś na
    elektronice popsuło i taki był efekt.