  • 1. Data: 2015-09-28 20:56:34
    Temat: odpowiednik ATI dla GTX 750
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Szukam jakiejś karty jako odpowiednika wydajnościowego GTX 750 / 750 Ti,
    które obecnie chodzą po 500-600 zł - Da się coś znaleźć od ATI w cenie ~400
    zł?

  • 2. Data: 2015-09-29 10:09:27
    Temat: Re: odpowiednik ATI dla GTX 750
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-28 o 20:56, zhbick pisze:
    > Szukam jakiejś karty jako odpowiednika wydajnościowego GTX 750 / 750 Ti,
    > które obecnie chodzą po 500-600 zł - Da się coś znaleźć od ATI w cenie
    > ~400 zł?

    GTX 750 ostatnio mocno potaniały w związku z wydaniem 950. Za 450 zł
    można kupić 750 ti, a ona jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o
    temperatury, kulturę pracy i pobór prądu. Myślę, że jak poszukać to się
    trafi i taniej

    http://www.morele.net/karta-graficzna-palit-gtx750-t
    i-stormx-1gb-gddr5-128-bit-vga-dvi-mhdmi-ne5x75t0130
    1f-765215/

    Pierwsza z brzegu, myślę, że jak poszukać to się trafi i taniej.

    --
    LP PL

  • 3. Data: 2015-09-29 10:33:29
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Podmiot Liryczny" napisał w wiadomości grup

    > GTX 750 ostatnio mocno potaniały w związku z wydaniem 950. Za 450 zł można
    > kupić 750 ti, a ona jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o temperatury,
    > kulturę pracy i pobór prądu.

    Co do cech karty, to się zgadzam, ale w podanej cenie dostępne są tylko
    wersje 1 GB a wolę 2 GB, żeby uniknąć doczytywania tekstur co chwilę. Z
    racji tego, że mam PCI-E 2.0 potrzebuję też wersji z gniazdem dodatkowego
    zasilania, czyli ztcw Gigabyte GTX 750 2 GB a to koszt 490 zł

  • 4. Data: 2015-09-29 11:54:52
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-29 o 10:33, zhbick pisze:
> [...]
    > racji tego, że mam PCI-E 2.0 potrzebuję też wersji z gniazdem
    > dodatkowego zasilania, czyli ztcw Gigabyte GTX 750 2 GB a to koszt 490 zł

    No cóż, dla mnie to i tak tanizna bo kupowałem w kwietniu właśnie taką
    kartę i zapłacić musiałem całe 630 zł

    Co do zasilania z pci, to mierzyłem przez długi czas pobór prądu całego
    zestawu Intel Q35 (pcie x 16), E6850, 8 Gb ram, 3 hdd, dvd i 750 ti 2 GB
    OC. W spoczynku wychodzi 70w, pod obciążeniem średnio 120, w grach do
    180. Raz skoczyło na ponad 200.
    Szyna pcie 2.0 da do 150, więc powinna spoko sobie radzić, a już na
    pewno z 750 (bez ti).

    --
    LP PL

  • 5. Data: 2015-09-30 23:22:09
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > racji tego, że mam PCI-E 2.0 potrzebuję też wersji z gniazdem dodatkowego
    > zasilania, czyli ztcw Gigabyte GTX 750 2 GB a to koszt 490 zł

    Stac Cie na karte za 450zl, ale ta za 490zl jest juz za droga?
    Pewnie cos zle zrozumialem.

  • 6. Data: 2015-09-30 23:59:55
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup

    > Stac Cie na karte za 450zl, ale ta za 490zl jest juz za droga?
    > Pewnie cos zle zrozumialem.

    Chodziło mi o to, że jeśli AMD miałoby coś o podobnej wydajności w cenie 20%
    niższej, to z chęcią bym się na coś takiego zdecydował. Karta za 400 zł w
    cenie karty za 500 zł o tej samej wydajności.

  • 7. Data: 2015-10-01 00:05:59
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Karta za 400 zł w cenie karty za 500 zł o tej samej wydajności.

    sorry, wieczór...