  • 51. Data: 2019-03-12 22:24:43
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Mar 2019 21:08:41 +0100, w <5c8811c7$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    syntetyczne + wybrana baza olejowa.
    specyficznego produktu marki stonkoil np...
    troche mniej wersjowej od wersji wytworcy?

    > No i właśnie o to chodzi.
    > Nie wierzę w dobrą jakość oleju Tesco

    I dlatego marketoidzi odkryli, że brandowanie tego samego pod różnymi nazwami
    ma sens :)

  • 52. Data: 2019-03-12 23:26:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-12 18:23, Pszemol wrote:

    > A co Ty gadasz?
    > Przecież wiesz, że za 5000km będziesz olej zmieniał, to
    > przecież jak zobaczysz promocję to kupisz teraz, tak jak masło.

    Ktoś reflektuje na 3 bańki jakiegoś takiego do starych Opli?

  • 53. Data: 2019-03-12 23:36:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-12 21:08, Irokez wrote:

    > No i właśnie o to chodzi.
    > Nie wierzę w dobrą jakość oleju Tesco, identyczną jaką Lotos leje w
    > swoje bańki pod swoją banderolą.

    Sugerujesz, że najlepszemu swojemu klientowi leje najgorszy olej???

  • 54. Data: 2019-03-13 00:24:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-12 o 23:36, kk pisze:

    > Sugerujesz, że najlepszemu swojemu klientowi leje najgorszy olej???

    A potrafisz udowodnić że jest jego najlepszym klientem?

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2019-03-13 00:31:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-13 00:24, RadoslawF wrote:

    > A potrafisz udowodnić że jest jego najlepszym klientem?

    Sobie czy Tobie?

  • 56. Data: 2019-03-13 02:24:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 00:31, kk pisze:

    > Sobie czy Tobie?

    Czyli nie potrafisz.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2019-03-13 04:21:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Olej to nie CocaCola że jak jest w promocji to sobie wypiję dwie.
    > Jak kupię za 50 to nie kupię za 100. Więc tracę.

    To nie tak.
    Klient który kupuje olej za 100 jest już wytrenowany, nie kupi za 50.
    Popatrz na siebie. Ty chcesz kupić ten sam olej za 100 i mieć spokój :-)
    Za 50 kupi olej ten klient, który kupował w innym miejscu inny olej za 55.

    Nikt Ci nie każe kupować...

  • 58. Data: 2019-03-13 04:25:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Mon, 11 Mar 2019 12:16:53 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...c
    om>, Kris

    > I dlatego jedni kupują benzynę na BP,
    > a drudzy na marketowej stacji.
    >
    > A w obu przypadkach to samo paliwo z Orlenu :D
    >
    > PS. Ale pewnie przez zatankowaniem zbiorników marketowej stacji
    > kierowca dolewa 50l wody do cysterny ;)

    Nie jest to fizycznie możliwe, bo po dolaniu tyle wody ta
    benzyna rozwarstwiłaby się, wytrąciłby się z niej cały 10% etanol.

  • 59. Data: 2019-03-13 04:29:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Sugerujesz, że najlepszemu swojemu klientowi leje najgorszy olej???

    Najlepszemu lejesz ten sam olej z jakimś dodatkiem którego nie ma
    w oleju tańszym. Czy ten dodatek jest niezbędny? Pewnie nie...

  • 60. Data: 2019-03-13 07:32:52
    Od: a...@g...com

    No wlasnie.
    Ta najnowsza czy najlepsza seria syntetykow orlena jest 'rozwarstwiona' na
    poszczegolne marki.
    jest dla szmelca, jest dla forda itp...
    czym to sie rozni? te silniki to i tak jedno i to samo. olej dedykowany do marki to
    imo czyste szalenstwo marketingu. Nawet jesli celem zabezpieczenia przed prawnikami
    konkurencji te oleje czyms sie roznia, to tym samym moze sie roznic samochodowa
    frytura z tesco.
    albo i nie roznic.
    wspolczuje tym ktorzy maja silniki wrazliwe jakos na olej, musza lac jakis specjalny
    do dpf czy takie tam...