  • 1. Data: 2013-12-22 00:40:09
    Temat: opiekun medyczny
    Od: b...@g...com

    Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun
    medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa
    http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
    z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

  • 2. Data: 2013-12-22 18:25:01
    Temat: Re: opiekun medyczny
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2013-12-22 00:40, b...@g...com pisze:

> [...]
    http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
    z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

    Moja siostra tam uczęszczała, masakra. Odradzam Ci poważnie tą szkołę.