  • 1. Data: 2009-08-20 20:20:43
    Temat: orange free - jak sprawdzic stan konta
    Od: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>

    Witam

    trywialne na pozór pytanie. JEst sobie modem, w nim karta sim na niej ileś
    tam środków. jak sprawdzić ile. nie znam numeru karty, nie da sie z niej
    dzwonić, da sie teoretycznie wysłać i odebrać smsa. Z tym ze wysłanie o ile
    pamietam kosztuje 1zł. ( nie mam dojscia do cennika) Mógłbym przełożyć karte
    do innego telefonu, ale z pewnych powodów niechce tego robić.

    Możecie mi jakoś pomóc?

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-08-21 13:11:26
    Temat: Re: orange free - jak sprawdzic stan konta
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    ToMasz napisał(a):
> [...]
    > wysłanie o ile pamietam kosztuje 1zł. ( nie mam dojscia do cennika)
    > Mógłbym przełożyć karte do innego telefonu, ale z pewnych powodów

    Program top_netinfo to potrafi zrobić kodem. Znajdziesz go na forum
    bez-kabli.pl

  • 3. Data: 2009-08-21 20:21:53
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 22:20:43 +0200, ToMasz napisał(a):

    > trywialne na pozór pytanie. JEst sobie modem, w nim karta sim na niej ileś
    > tam środków. jak sprawdzić ile.

    Kodem:
    *124*#
    Jeśli Twój program do nawiązywania połączenia nie obsługuje kodów USSD,
    to użyj programu Top_netInfo, jak doradzał poprzednik.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof