  • 1. Data: 2009-02-10 09:07:28
    Temat: znowu artykuł o motocyklach
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    ale się porobiło znowu artykuł o motocyklach na łonecie
    http://moto.onet.pl/1530898,2243,1,artykul.html
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 2. Data: 2009-02-10 09:34:32
    Temat: Re: znowu artykuł o motocyklach
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mmaurycy <m...@v...pl> napisał(a):

    > ale się porobiło znowu artykuł o motocyklach na łonecie
    > http://moto.onet.pl/1530898,2243,1,artykul.html

    Ostatnio na moto.onet.pl regularnie pojawiają się "przedruki" ze scigacz.pl -
    chyba jakąś koalicję zawarli ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 3. Data: 2009-02-10 09:57:33
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "mmaurycy" <m...@v...pl> wrote in message
    > ale się porobiło znowu artykuł o motocyklach na łonecie
    > http://moto.onet.pl/1530898,2243,1,artykul.html

    Z uprzejmej checi podyskutowania a nie, czesto sugerowanego, czepiania sie
    pragne wyrazic mysl ze linkowanie wszystkich artykulow o motocyklach
    znajdujacych sie w Internecie moze byc leciutko uciazliwe. Ale jesli
    chlopaki zaaprobuja idee linkowania wszystkiego co sie pokaze to ja tez swoj
    wklad dodam i pare watkow zaloze chocby jeszcze dzis. Jakby co, sikacza
    zostawie innym.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 4. Data: 2009-02-10 11:13:54
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Ale jesli chlopaki zaaprobuja idee linkowania wszystkiego co sie pokaze

    Mi pasi. Spora oszczędność czasu.
    Jak komuś nie pasi to nie clika i tyle:)

    Grzech
    vl800