  • 1. Data: 2012-05-17 08:01:37
    Temat: [ot][relax]
    Od: " fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    na warsztacie byl ostatnio ciekawy watek pt 'pokazcie swoje
    miejsce pracy' gdzie wysylano fotki okolic swojego kompa i
    biurka, (dosyc fajny jako ot w czytaniu) Ew ktos moglby tu
    mz wrzucic ilustracje jak wyglada jego 'stanowisko pracy'

  • 2. Data: 2012-05-17 08:25:23
    Temat: Re: [ot][relax]
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 06:01:37 +0000 (UTC), fir napisał(a):

> [...]
    > biurka, (dosyc fajny jako ot w czytaniu) Ew ktos moglby tu
    > mz wrzucic ilustracje jak wyglada jego 'stanowisko pracy'

    Ciekawe, co jeszcze wymyślisz...
    Dodam od siebie, że do pisania funkcji zakładam zielone gacie, a do
    procedur niebieskie.:P

  • 3. Data: 2012-05-17 08:41:19
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Ciekawe, co jeszcze wymyślisz...
    > Dodam od siebie, że do pisania funkcji zakładam zielone gacie, a do
    > procedur niebieskie.:P

    nieistotne, imo forum powinno zakladac pewien poziom
    prywatnosci i oficjalnosci bo jest to forum o technice
    ale akurat wrzucenie fotek okolic kompa by nie szkodziło
    i nie wystepuje w sprzecznosci

  • 4. Data: 2012-05-17 08:42:47
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Ciekawe, co jeszcze wymyślisz...
    > Dodam od siebie, że do pisania funkcji zakładam zielone gacie, a do
    > procedur niebieskie.:P

    Co zapewne jest pewnym zaskoczeniem że nie w dresie ;-)

  • 5. Data: 2012-05-17 08:55:37
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > nieistotne, imo forum powinno zakladac pewien poziom
    > prywatnosci i oficjalnosci bo jest to forum o technice
    > ale akurat wrzucenie fotek okolic kompa by nie szkodziło
    > i nie wystepuje w sprzecznosci

    watek na warsztacie:

    http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=21185.0

    (zauwazylem jednak ze zeby zrobic dobre zdjecie dobrze jest
    mniec lepszy aparat np moj stary pozyczony iphone3 cykal lepsze
    fotki niz obecny stary telefon nokia :(

  • 6. Data: 2012-05-17 11:55:54
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    M.M. <m...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Co zapewne jest pewnym zaskoczeniem że nie w dresie ;-)

    10/10

    --
    Gof

  • 7. Data: 2012-05-17 12:50:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 06:42:47 +0000 (UTC), M.M. napisał(a):

    > Co zapewne jest pewnym zaskoczeniem że nie w dresie ;-)

    Profesora Fira nic nie zdziwi. A dres odstawiłem do szafy 20 lat temu.:)

  • 8. Data: 2012-05-17 13:44:00
    Od: " profesor fir" <f...@N...gazeta.pl>

    moja kuznia programistyczna (z zeszlego roku)

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/forge.JPG