  • 1. Data: 2009-01-02 15:43:14
    Temat: płyta Asus P5GC-MX/1333 - co ja mogę z niej wycisnąś?
    Od: "Romek" <s...@t...pl>

    czesc
    mam taką płytę w prockiem Celek 430 1,8 GHZ i zabieram się do kupna pamięci
    RAM DDR2
    Mam kilka pytań. Czy ktoś orientuje się ta płyta obsługuje max pamięci
    RAM???
    Są sprzeczne informacje na stronie ASUS-a. W opisie widać 4gb, w instrukcji
    2GB.
    Czy sam Asus nie wie ile obsłuży ta płyta????

    Poza tym mam pytanie do jakości pamięci.
    Chcę podkręcić procka do 2,5GHZ (nominalnie jest 1,8GHZ)
    Czy będę musiał kupić przez to pamięci taktowane 800mhz? Czy starczą mi do
    takiego podkręcenia zwykłe jakie obsługuje ta płyta 667MHZ (o obsłudze
    pamięci 800mhz nic nie piszą, ale na pewno jest to jak się domyślam
    kompatybilne w dół)

    będę wdzięczny za odpowiedź
    pozdrawiam
    MK