  • 1. Data: 2009-01-02 12:59:01
    Temat: Słuchawki z kartą dźwiękową
    Od: "123" <z...@z...com>

    W jednym z ostatnich magazynów Progr@m były pokazywane
    słuchawki z mikrofonem i z kartą dźwiękową USB firmy Creative.
    Interesuje mnie takie rozwiązanie do mojego laptopa, jednak
    w Google pokazują mi się jedynie słuchawki Steelseries Siberia,
    w cenie 274 zł.
    Czy ktoś wie coś więcej na ten temat lub używa takich słuchawek?
    Bardzo proszę o informacje. Interesuje mnie także cena, w przybliżeniu.

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2009-01-04 20:34:51
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces 123 <z...@z...com> zwrócił błąd:
> [...]
    > w cenie 274 zł.
    > Czy ktoś wie coś więcej na ten temat lub używa takich słuchawek?

    Tzn. słuchawki były USB czy karta dźwiękowa? Bo do laptoka są karty USB
    - np. Asus U1, albo Creative SB X-Fi surround 5.1. Natomiast słuchawek
    USB (i często także z wtyczką 3.5mm, czyli minijackiem) jest tak wiele,
    że nie wierzę że mogłeś mieć problem z ich znalezieniem.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8