  • 1. Data: 2009-03-15 20:43:39
    Temat: po 10 latach w erze...
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    witam

    czytalem oferte play fresh i zastanawiam sie realnie czy nie przeniesc
    nr do playa.
    z powodu wykonywanego zawodu telefon uzywam przez miesiac a potem
    przez miesiac lezy w szufladzie czyli 1:1
    duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
    swiata.

    oto co zostalo mi zaproponowane w erze:

    Promocja umożliwi Panu wybór atrakcyjnych, indywidualnie dopasowanych
    do Pana potrzeb pakietów taryfy Nowa Era. Dodatkowo otrzyma Pan upust
    na abonament przez okres pierwszych 12 cykli rozliczeniowych - upust
    ten wynosić będzie aż 50%.

    Promocyjne zestawy:
    - Nowa Era 20 - miesięcznie 30 minut lub 90 SMS-ów do wszystkich sieci
    krajowych w promocyjnej cenie 10,00 zł z VAT, następnie 20,00 zł z VAT
    przez miesiące pozostałe do końca aneksu
    - Nowa Era 40 - miesięcznie 70 minut lub 210 SMS-ów do wszystkich
    sieci krajowych w promocyjnej cenie 20,00 zł z VAT, następnie 25,00 zł
    z VAT przez miesiące pozostałe do końca aneksu

    czy uwazacie ze to ma sens ? czy zmienic operatora ?

  • 2. Data: 2009-03-15 21:06:45
    Temat: Re: po 10 latach w erze...
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Po tym co zrobił Play należy się spodziewać, że w ciągu tego roku wszyscy zejdą
    z cenami do tych min 30 gr, tymczasem w Twoich propozycjach za rok płacił
    będziesz ok 60 gr. Inna rzecz to ceny w roamingu, to musisz sobie przeliczyc
    sam.
    Moim zdaniem obecnie kupowac abo nie warto, bo jest prawie pewność, że niebawem
    ceny bardzo spadną.

  • 3. Data: 2009-03-16 09:19:40
    Od: K <...@...c>

    m@rcin pisze:
> [...]
    > z VAT przez miesiące pozostałe do końca aneksu
    >
    > czy uwazacie ze to ma sens ? czy zmienic operatora ?

    jesli chodzi o roaming, to era ma najdrozszy i tu raczej sie nic nie
    zmieni. ja mam abo w erze od 6 lat (VIP cos tam, najnizsze rachunki nie
    schodza ponizej 230 pln) jak widze co moge miec w innych sieciach za te
    pienidze +/- 20 pln to odliczam czas do konca umowy.

  • 4. Data: 2009-03-16 11:57:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m@rcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Jeśli Play to raczej na kartę, a nie na abo, bo zapłacić musisz miesiac w
    miesiąc a środki nie przechodzą na następny okres.

  • 5. Data: 2009-03-16 13:47:51
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    wiadomości news:49be3ea7$0$29406$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > nr do playa.
    > z powodu wykonywanego zawodu telefon uzywam przez miesiac a potem
    > przez miesiac lezy w szufladzie czyli 1:1

    Jesli tylko takie masz potrzeby to jest to wymarzona oferta dla ciebie.

    > duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
    > swiata.

    A to przeczy powyższemu. To zostawiasz fona w Polsce czy go zabierasz?

    tl

  • 6. Data: 2009-03-17 00:41:24
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    > A to przeczy powyższemu. To zostawiasz fona w Polsce czy go zabierasz?

    zabieram ze soba ale lezy w szufladzie (na statku) hehe

    decyzja juz podjeta. kupilem nawet karte playa i udalo mi sie wyrwac
    nr taki jak chcialem prefix_nazwisko bardzo fajny :)

  • 7. Data: 2009-03-17 08:09:10
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "m@rcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

> [...]

    decyzja juz podjeta. kupilem nawet karte playa i udalo mi sie wyrwac
    nr taki jak chcialem prefix_nazwisko bardzo fajny :)

    ----------------------------

    To oferta - marzenie dla Ciebie. Pomyślnych wiatrów.

    tl

  • 8. Data: 2009-03-17 08:21:54
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    m@rcin ni au koto ha itsumo tanosii

    > zabieram ze soba ale lezy w szufladzie (na statku) hehe
    >
    > decyzja juz podjeta. kupilem nawet karte playa i udalo mi sie wyrwac
    > nr taki jak chcialem prefix_nazwisko bardzo fajny :)

    BTW
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/darm
    owe-smsy-w-play-fresh/index.html

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 9. Data: 2009-03-18 03:33:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nr do playa.
    >z powodu wykonywanego zawodu telefon uzywam przez miesiac a potem
    >przez miesiac lezy w szufladzie czyli 1:1

    Zasadniczo i w abo znajdziesz oferty i takie ze minuty przechodza
    na kolejny miesiac czy dwa, a potem sobie wygadasz.

    >duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
    >swiata.

    no to abo moze sie nie sprawdzic bo minuty tylko w kraju ... z
    drugiej strony to wlasnie wygoda za granica, ze gadasz, gadasz i
    nic cie nie obchodzi.

> [...]
    >upust
    >na abonament przez okres pierwszych 12 cykli rozliczeniowych -

    A potem bedziesz klal ze to pare razy drozej niz u konkurencji :-)

> [...]
    >VAT
    >przez miesiące pozostałe do końca aneksu

    >czy uwazacie ze to ma sens ? czy zmienic operatora ?

    20 zl nie majatek, minuty chyba przechodza .. tylko ile dzwonisz w
    kraju i po ile nastepne minuty ?

    J.

  • 10. Data: 2009-03-18 07:43:21
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    > Zasadniczo i w abo znajdziesz oferty i takie ze minuty przechodza
    > na kolejny miesiac czy dwa, a potem sobie wygadasz.

    no tak robilem i robie do tej pory. akurat przez miesiac kiedy mnie
    nie ma te minuty mi przechodza na nastepny i mam 2x wiecej do
    wygadania w ciagu miesiaca kiedy jestem w chacie. niestety ta ilosc
    jest wciaz za mala i pozniej juz mnie kroja za kazda minute a stawka
    jest chyba kolo 0,7 zl.... troche nie dzisiejsza !

    > no to abo moze sie nie sprawdzic bo minuty tylko w kraju ... z
    > drugiej strony to wlasnie wygoda za granica, ze gadasz, gadasz i
    > nic cie nie obchodzi.

    racja, ale co z tego jak mam opcje roamingowa euro i strefy i mnie era
    kasuje w usa 9,9zl za minute ?
    w strefie euro tez bez rewelacji w porownaniu do cen roamingu play'a
    na karte... tylko troche tych kart zawsze trzeba bezie miec w
    pogotowiu zeby doladowac.
    a czy jest w play mozliwosc doladowywania za granica bez ponoszenia
    jakis kosztow ? tzn wklepac jakis magiczny kod + kod ze zdrapki ?