  • 21. Data: 2012-11-25 16:37:19
    Temat: Re: podkładki pod tablice rejestracyjne pms
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 16 Nov 2012 09:58:37 +0100, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >ok, rezerwuję 2 sztuki

    Dzięki za podkładki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2012-11-25 22:46:23
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Więc po co przykręcać, skoro potrzebna wiertarka? Nie mógłby każdy
    > przyklejać? Tak jak to robią w wielu krajach? Ja mam przyklejoną z
    > przodu i z tyłu i nie da się jej oderwać, złodziej też jej nie wyrwie.

    czym przykleiles?

  • 23. Data: 2012-11-25 23:42:29
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    chwdp napisał:
    > czym przykleiles?
    Jeśli nie straszny Ci lakiernik, polecam tzw. taśmę do mocowania uchwytów
    meblowych. Kupuję ją w jednej hurtowni w KRK do zgoła innych celów niż
    dedykowane - ostatnio np. dołożyłem klientowi jako "uchwyt" do zamówionych u
    mnie tabliczek z milimetrowej mosiężnej blachy. Skończyło się tak, że gość
    musiał zamówić u mnie jeszcze jedną tabliczkę, plus oddać do renowacji
    biurko, gdy "na próbę" przykleił do blatu blaszkę - odrywał brechą wraz z
    fornirem ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 24. Data: 2012-11-26 11:32:23
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-11-25 23:42, Koziołek pisze:
> [...]
    > się tak, że gość musiał zamówić u mnie jeszcze jedną tabliczkę, plus
    > oddać do renowacji biurko, gdy "na próbę" przykleił do blatu blaszkę -

    podasz jakis link do tej tasmy?

  • 25. Data: 2012-11-26 20:46:02
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    chwdp napisał:
    >W dniu 2012-11-25 23:42, Koziołek pisze:
    > podasz jakis link do tej tasmy?

    Taśma jest zbrojona rzadko tkanym włóknem. Szerokość chyba 2 lub 3 cm, rolka
    50 mb kosztuje ok. 50 zł + VAT.
    Jeśli potrzebujesz małą ilość (2 ~ 3 metry) wsadzę w kopertę i wyślę (no
    chyba że jesteś z KRK - wtedy osobiście i postawisz piwo ;)) - pisz na priv:
    koziolek_matolek_1234 na gazetaPEEL.
    Sprzedaje to firma Taśma (!), ale nie mają jej na stronie:
    http://www.tasma.krakow.pl/?s=str-kontakt

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 26. Data: 2012-11-26 21:11:03
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

> [...]
    > priv: koziolek_matolek_1234 na gazetaPEEL.
    > Sprzedaje to firma Taśma (!), ale nie mają jej na stronie:

    jestem z krakowa, jednak nie potrzebuje. pytalem z ciekawosci :)
    ale dzieki za propozycje, jak bede potrzebowal to sie odezwe :D