  • 1. Data: 2016-12-31 14:23:43
    Temat: podróbka saleae 8 za 999 zł?
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Wie ktoś o co chodzi w tej aukcji ??

    http://allegro.pl/analizator-stanow-logicznych-salea
    e-8-kanlow-i5242988905.html

    Przecież to nawet z tym monitorem apple nie jest tyle warte. I 4 osóby
    kupiły ??

  • 2. Data: 2016-12-31 14:29:54
    Temat: Re: podróbka saleae 8 za 999 zł?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-12-31 14:54:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 14:23, kriters pisze:
> [...]
    e-8-kanlow-i5242988905.html

    > Przecież to nawet z tym monitorem apple nie jest tyle warte. I 4 osóby

    Jak już ktoś pisał na innej grupie, to nowy sposób sprzedawców
    czekających na dostawę sprzętu.
    Sprzedali partię po właściwej cenie, zabrakło towaru a nie chcą tracić
    informacji z aukcji o wielu zadowolonych nabywcach.
    Podnoszą więc chwilowo cenę do wartości niezbywalnej, a jak dostaną
    towar zmniejszą cenę do właściwej.
    Jakie to wszystko sprytne.
    Ponieważ w allegro też są cwaniaki tylko czekać jak się zorientują i
    będą brać od aukcji dodatkowo jakiś promil dzienne od ceny towaru.

  • 4. Data: 2016-12-31 16:00:30
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ponieważ w allegro też są cwaniaki tylko czekać jak się zorientują i będą
    > brać od aukcji dodatkowo jakiś promil dzienne od ceny towaru.

    Może zgłaszać to obsłudze?

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 5. Data: 2016-12-31 17:41:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 14:54, t-1 pisze:
    > Podnoszą więc chwilowo cenę
    Myślałem, że nie można zmienić ceny jak ktoś zalicytuje.
    Pewnie nie dotyczy to aukcji kup teraz wieloprzedmiotowych.

    Robert

  • 6. Data: 2016-12-31 17:51:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-31 17:41, Robert Wańkowski wrote:
    > Myślałem, że nie można zmienić ceny jak ktoś zalicytuje.
    > Pewnie nie dotyczy to aukcji kup teraz wieloprzedmiotowych.

    Na aliexpress w momencie kiedy kupujesz masz dostęp do "snapshotu"
    strony przedmiotu. Sprzedawca ma mozliwośc dowolnej manipulacji treścia
    i ceną, ale ali zawsze pozwala zobaczyć dokładnie to co kupujesz w
    historii transakcji. Często tak było że jak się pojawił discount i
    kupiłeś to tydzien później przedmiot był kilka E droższy bo ... bo nie
    wiem czemu :D

    Bardzo możliwe że allegro idzie w ta samą stronę bo pozwala to m.in.
    podnosić cenę jeśli towar idzie albo konkurencja zniknęła.

  • 7. Data: 2016-12-31 20:24:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-31 17:41, Robert Wańkowski wrote:
    (ciap)
    > Pewnie nie dotyczy to aukcji
    (ciap)
    W Allegro od dawna nie ma aukcji, są _transakcje_!

    Włodek

  • 8. Data: 2016-12-31 22:03:59
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:586805d0$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2016-12-31 17:41, Robert Wańkowski wrote:
    > (ciap)
    > (ciap)
    > W Allegro od dawna nie ma aukcji, są _transakcje_!

    A czym więc jest to:
    http://allegro.pl/potezny-kondensator-zmienny-pa-4-k
    w-i6664634336.html
    Chyba, że ja coś źle definiuję (możliwe)... a to wtedy przepraszam za pardon
    i się zmywam...

  • 9. Data: 2017-01-02 15:42:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Sprzedali partię po właściwej cenie, zabrakło towaru a nie chcą
    >tracić informacji z aukcji o wielu zadowolonych nabywcach.

    Hm, allegro przeciez komentarze zachowuje.
    Owszem, po pewnym czasie nie wiadomo do czego byl to komentarz ... ale
    tez wychodzac od aukcji dostac sie do jej komentarzy nie tak latwo.

    >Podnoszą więc chwilowo cenę do wartości niezbywalnej, a jak dostaną
    >towar zmniejszą cenę do właściwej.
    >Jakie to wszystko sprytne.

    Fakt, ze ostanio kupilem cos za 10zl, a pare dno pozniej widze cene
    30zl ... ale to moze pomylka byla.

    No chyba, ze faktycznie chodzi o wytworzenie wrazenia, ze ktos to
    kupuje, ale przeciez to nie po 999 zl ...

    J.

  • 10. Data: 2017-01-03 13:05:28
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > informacji z aukcji o wielu zadowolonych nabywcach.
    > Podnoszą więc chwilowo cenę do wartości niezbywalnej, a jak dostaną towar

    To "normalna" praktyka stosowana na allegro od lat a na aliexpress i innych
    azjatyckich portalach "od zawsze".