  • 1. Data: 2021-10-03 12:47:47
    Temat: podrożało ale fart
    Od: Peter <p...@o...pl>

    tuż przez 27.09 zamówiłem nowe do produkcji, no bo doczekać się nie
    można na jakieś od ręki (wyprzedaże ? jakie wyprzedaże!)

    1.10 poszły ceny w górę o 2-4 tys hihihi

    ah i tak rekord, drugi nowy samochód w ciągu roku
    chyba jeszcze zamówię jeden, bo nie wiadomo co będzie

    za rok i tak sprzedam ten samochód w tej samej cenie ;D

  • 2. Data: 2021-10-04 22:57:22
    Temat: Re: podrożało ale fart
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-10-03 o 12:47, Peter pisze:
> [...]
    > chyba jeszcze zamówię jeden, bo nie wiadomo co będzie
    >
    > za rok i tak sprzedam ten samochód w tej samej cenie ;D

    Sprzedasz, albo nie sprzedasz, za ubezpieczenie zapłacisz (przy nowym
    bez AC raczej się nie obejdzie), parkowanie też kosztuje.

  • 3. Data: 2021-10-12 18:51:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-10-03 o 12:47, Peter pisze:

    > za rok i tak sprzedam ten samochód w tej samej cenie ;D

    nominalnej.