  • 1. Data: 2009-02-16 21:42:47
    Temat: yamaha wr125r
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Czy siedzial ktos moze na takim rumaku? Podoba mi sie, ale boje sie ze
    kanapa w nim nadaje sie raczej do okazjonalnego przysiadu niż w miare
    przyzwoicie wygodnego siedzenia... A moze sie myle i ma normalną kanapkę
    zamiast grzędy?

    Pozdr,

    Miki

  • 2. Data: 2009-02-17 06:51:50
    Temat: Re: yamaha wr125r
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > kanapa w nim nadaje sie raczej do okazjonalnego przysiadu niż w miare
    > przyzwoicie wygodnego siedzenia... A moze sie myle i ma normalną kanapkę

    widziałem to ostatnio na targach ale nie pzysiadłem się bo nie było takiej
    potrzeby ale za to jeździłem na wr 250r i jeśli chodzi o siedzienie to na
    pewno nie jest crossowe ale też nie z pogranicza XT, ogólnie wygodne nawet
    dla plecaka. Z tym że ja się moge nie znać ja przysiadam tylko w zakręcie i
    jak mi się zachce po kawie z rana.

    Poza tym to pies je... siedzenie ja bym tego motoru niekupił za to kolanko
    od wydechu w stylu Picasso:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc