  • 11. Data: 2024-02-27 12:12:36
    Temat: Re: policzyłem was
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    > No to ja też, ale nie bardzo daleko od Łodzi.
    > Tylko bez tekstów, że Warszawa niedaleko jest :)

    Baranów powinien być w sam raz :)

    --
    SW3

  • 12. Data: 2024-02-27 12:31:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    SW3 pisze:

    > Baranów powinien być w sam raz :)

    To dla tych z pl.misc.lotnictwo. Elektronicy mogą
    się zebrać pod upadłym masztem w Konstantynowie.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2024-02-27 16:36:50
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 04:01, sundayman pisze:

    > Ty sadysto. Mojej też opowiadam różne tam z roboty ciekawostki ( i nawet
    > posłucha ) ale żeby ją ciągać na coś takiego... To jak do castoramy
    > brać. Zbrodnia.

    Może kobita elektroniczna?
    Ja swoją zabrałem na zjazd grupowy pl.soc.seks (już chyba zdechł) do
    Zielonej Góry (my z Wawy) przy okazji winobrania.
    Było ok. 10-15 osób, dwa dni non stop imprezowaliśmy więc byłą rotacja
    części:)
    Mimo, ze było to wiele lat temu, to oboje wspominamy wspaniałą zabawę,
    chociaż, nie wiem dlaczego, wszyscy zamiast wina walili gorzałę :)))
    No, ale z elektronikami może być kobicie nudno :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2024-02-27 18:35:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > Może kobita elektroniczna?

    Totalnie nie.

    Przed nią była elektroniczno-matematyczna, doceniłaby. Po niej była
    elektroniczno-mechaniczna, też by nie narzekała. Obecna jest całkowicie
    nietechniczna, ale na spotkania krótkofalarskie ze mną chodzi i nawet
    specjalnie się nie nudzi.

    > No, ale z elektronikami może być kobicie nudno :)

    Przy założeniu, że rozmawialiśmy o elektronice :)

    --
    Przychodzi mrówka do krawca i mówi:
    - Jest nitka?

  • 15. Data: 2024-02-27 23:31:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Przed nią była elektroniczno-matematyczna, doceniłaby. Po niej była
    > elektroniczno-mechaniczna, też by nie narzekała. Obecna jest całkowicie
    > nietechniczna,

    Co ty taki niestabilny uczuciowo jesteś ??

  • 16. Data: 2024-02-27 23:32:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zależy jak określasz "w miarę stałych".

    No po ilości postów z tym samym nickiem. Jak jest kilka co najmniej.
    Taka kwalifikacja :)

  • 17. Data: 2024-02-27 23:35:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jak mogło tyle wyjść?

    No posortowałem po nadawcy. I policzyłem nicki. Taka statystyka
    chałupnicza :)

    > polskim Usenecie jest circa pół setki pisarzy. Po doliczeniu rzadkopisów
    > trochę więcej, ale nie aż tylu.

    Eee, to by było chyba zbyt elitarnie :)
    No nie wiem. Może ktoś ma lepszy pomysł jak policzyć.
    Może po prosty ustawimy się w szeregu i kolejno odliczymy ?

  • 18. Data: 2024-02-28 00:04:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > No posortowałem po nadawcy. I policzyłem nicki. Taka statystyka
    > chałupnicza :)

    Przed chwilą ściągnąłem tysiąc wiadomości (to chyba sporo, nie
    patrzyłem jaki okres obejmuje). Po posortowaniu wyszło mi 76.

    > Eee, to by było chyba zbyt elitarnie :)
    > No nie wiem. Może ktoś ma lepszy pomysł jak policzyć.

    Pomysł miałem ten sam, nie mam lepszego, jednak wyszło mi inaczej.

    > Może po prosty ustawimy się w szeregu i kolejno odliczymy ?

    Pierwszy!

    Jarek

    --
    Primus inter pares

  • 19. Data: 2024-02-28 00:05:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Co ty taki niestabilny uczuciowo jesteś ??

    Doceńmy jednak, że od przeszło dwudziestu lat używa tego samego czytnika.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2024-02-28 00:48:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.02.2024 o 16:36, Wiesiaczek pisze:
    [...]
> [...]
    > chociaż, nie wiem dlaczego, wszyscy zamiast wina walili gorzałę :)))
    > No, ale z elektronikami może być kobicie nudno :)

    Ja pamiętam jak opisywałeś małe rączki co ci kutasa masowały :) Więc
    musisz wypierdalać stary zbereźniku :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>