  • 31. Data: 2012-04-07 20:02:47
    Temat: Re: pomysly na programy
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jlpnac$as0$...@n...news.atman.pl...

    > ściemniają, nie potrafią.

    Nie ściemniają, nie potrzebują. Ostatni raz używałem FDD ponad 5 lat temu.
    Jedyne miejsce gdzie dalej one są używane to IMHO ZUS.

    Gratuluję posady.

  • 32. Data: 2012-04-07 20:04:38
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Kacper Brodzki" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000vbc.googlegroups.com...
    > Skoro o pomysły tak trudno, to może warto tutaj je zapisać?
    > To co na razie udało mi się wymyślić:
    > -System zarządzania wersją,
    > -interpreter wraz z językiem

    Nudy.

    Ja bym od razu sugerował przegląd NP-zupełnych.

  • 33. Data: 2012-04-07 20:06:17
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Mhm. Tylko, żeby to nie skończyło się tak jak z moimi pomysłami. Leżą na
    > moim dysku w liczbie tak ok. kilkunastu a poziom realizacji każdego z nich
    > nie przekracza 50%. Po prostu nie ma czasu a czasami ochoty.

    Pociesz się. Profesjonalne projekty realizowane przez firmy padają w 70%, a
    i tak liczone są tylko te "oficjalnie rozpoczęte".

  • 34. Data: 2012-04-07 20:17:26
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jlkj1r$b5e$...@n...news.atman.pl...

    > ale umiesz czy nie umiesz, bo jak nie to szkoda moich wyjaśnień...

    Toś się chłopie (dziewczyno?!) naraziło na śmieszność - każdy bowiem wie, że
    A.L. umie wszystko (lub prawie wszystko) - a jeżeli czegoś jeszcze nie
    zrobił, to nie przez sklerozę lecz wyłącznie po to, abyśmy mogli czasem coś
    zrobić samemu, czyli ze zwyczajnej skromności.

  • 35. Data: 2012-04-08 06:12:14
    Od: "M.M. " <m...@g...pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > no ciekawy jestem czy sciemniacie... jak zalozylem watek na zleceniach to
    > nikt sie nie zglosil...

    A gdy próbowałem brać zlecenia ze zleceń to każdy chciał żeby
    pracować dla niego średnio za 1zł na godzinę. Na przykład ktoś
    chciał w wykonanie i szczegółowe udokumentowanie systemu
    diagnozującego choroby na podstawie głosu za 500zł.