  • 1. Data: 2014-06-15 21:22:55
    Temat: porada
    Od: suzukiDTR <patrk-o@_NOSPAM_o2.pl>

    mam suzuki gsx 600 f zauważyłem podczas mycia plamę od oleju z prawej
    strony kolektora ostatnio dolewałem oleju 5w30 castrol taki jak olej lał
    poprzedni właściciel dzisiaj już stanu nie pokazuje czy to coś poważnego
    i czy koszt naprawy jest duży prosił bym o pomoc

  • 2. Data: 2014-06-15 23:16:56
    Temat: Re: porada
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-06-15 21:22, suzukiDTR pisze pełnym szwongiem:

> [...]
    > poprzedni właściciel dzisiaj już stanu nie pokazuje czy to coś
    > poważnego i czy koszt naprawy jest duży prosił bym o pomoc

    Pisząc zdanie do grup dyskusyjnych nie zabrania się oddychać.