  • 1. Data: 2011-08-21 00:36:50
    Temat: potrzebna karta CF do 2 GB
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Czy może ktoś z PT Kolegów ma taką antyczną (ale sprawną) kartę CF o
    pojemności do2 GB?

  • 2. Data: 2011-08-21 08:46:14
    Temat: Re: potrzebna karta CF do 2 GB
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-08-21 02:36, p 47 pisze:
    > Czy może ktoś z PT Kolegów ma taką antyczną (ale sprawną) kartę CF o
    > pojemności do2 GB?

    Mam, ale to naprawdę okrutny staroć - Pretec 16MB. Jeśli aż taki zabytek
    Cię interesuje - pozostaje uzgodnić, jak go ode mnie odbierzesz.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2011-08-21 13:24:25
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Mam, ale to naprawdę okrutny staroć - Pretec 16MB. Jeśli aż taki zabytek
    > Cię interesuje - pozostaje uzgodnić, jak go ode mnie odbierzesz.

> [...]

    Bardzo dziekuję za chęć pomocy, ale chyba karta 16MB ma z powodu tak małej
    pojemności zbyt ograniczona funkcjonalnośc aby warto było Sz. Koledze głowe
    zawracać,- w każdym razie jeszcze raz dziękuję.

    Uścislająm przy okazji parametry poszukiwanej przeze mnie karty ,- jak sądzę
    warta zachodu byłaby karta
    CF o pojemności powiedzmy od 128 MB do max. 2 GB. Im więcej (w tym
    przedziale), tym lepiej;-)

  • 4. Data: 2011-08-21 13:45:56
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 11-08-21 15:24, p 47 pisze:
> [...]
    > sądzę warta zachodu byłaby karta
    > CF o pojemności powiedzmy od 128 MB do max. 2 GB. Im więcej (w tym

    Mam Kingstona 1 GB.

  • 5. Data: 2011-08-21 14:34:56
    Od: pysson <p...@g...pl>

    http://www.mymemory.co.uk/Compact-Flash-Cards?&filte
    rs=size:1024,2048

    Pzdr.
    pss

  • 6. Data: 2011-08-21 17:33:52
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może ktoś z PT Kolegów ma taką antyczną (ale sprawną) kartę CF o
    > pojemności do2 GB?

    Na Allegro jest ich sporo.

    Pzdr

  • 7. Data: 2011-08-21 21:04:02
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może ktoś z PT Kolegów ma taką antyczną (ale sprawną) kartę CF o
    > pojemności do2 GB?

    A skad kolega jest ?

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-08-21 22:00:04
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A skad kolega jest ?

    Z Warszawy

  • 9. Data: 2011-08-21 22:32:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-21 23:04, Adam Szewczak pisze:

    > Użytkownik "p 47"<k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A skad kolega jest ?

    Tu widzę takie karty:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kar
    ta+CF+do+2+GB

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-08-21 22:39:23
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-08-21 23:04, Adam Szewczak pisze:

    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A skad kolega jest ?
    >
    > PZDr
    > Adam