  • 1. Data: 2010-03-17 20:19:41
    Temat: [pozdrowionka] Srebrne kombi GD 34xxF :)
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Jechałem przed paroma chwilami za Tobą przez jakiś czas na Zaspie (koło
    cmentarza). A potem...
    Nie zdążyłem mignąć ani narysować paluchem trójkąt, bo... Widziałem Cię
    w bocznej szybie przez jakiś ułamek sekundy. Tam gdzieś na wysokości
    skrzyżowania (świateł) gdzie jest wjazd Brzeźna ;P

    P.S> Tylko nie próbuj tego robić w domu ;D

    Pozdrawiam
    Filip srebrne BMW.

  • 2. Data: 2010-03-17 22:30:06
    Temat: Re: [pozdrowionka] Srebrne kombi GD 34xxF :)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bocznej szybie przez jakiś ułamek sekundy. Tam gdzieś na wysokości
    > skrzyżowania (świateł) gdzie jest wjazd Brzeźna ;P

    Nie mogę zrozuimeć czemu sie pisze o pozdrowieniach na grupie? Jak kierownik
    widział to sie pozdrowili a jak nie widział to trudno. Niedługo codziennie
    "cześć" się będzie pisało. Może ktoś to mi wytłumaczy?

  • 3. Data: 2010-03-18 00:35:47
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

> [...]
    > kierownik widział to sie pozdrowili a jak nie widział to trudno.
    > Niedługo codziennie "cześć" się będzie pisało. Może ktoś to mi

    To jest tak stara swiecka tradycja...
    A skad masz wiedziec kto obtrabil?

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-03-18 07:51:53
    Od: " Kyzio" <k...@N...gazeta.pl>

    Filip KK napisał(a):

    > Jechałem przed paroma chwilami za Tobą przez jakiś czas na Zaspie (koło
    > cmentarza). A potem...

    Nie srebrne tylko brudne złoto :P
    To już wiem czemu ktoś tak wyjeżdżał na przeciwległy pas ruchu (chciałeś
    mnie zobaczyć ;P)

    pozdrawiam
    Kyzio

  • 5. Data: 2010-03-19 15:05:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 22:30:06 +0100, Agent napisał(a):

    > Nie mogę zrozuimeć czemu sie pisze o pozdrowieniach na grupie?

    To swoista tradycja pms`owa.
    Miła tradycja.

    > Niedługo codziennie
    > "cześć" się będzie pisało. Może ktoś to mi wytłumaczy?

    Z tego co ostatnio można na grupie zaobserwować, to ten zwyczaj
    (pozdrawiania) zanika - coraz mniej ludzi okleja swoje aita naklejkami
    grupowymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-03-25 21:07:00
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-18 07:51, Kyzio pisze:

    > Nie srebrne tylko brudne złoto :P

    Czepiasz się szczegółów ;P

    > To już wiem czemu ktoś tak wyjeżdżał na przeciwległy pas ruchu (chciałeś
    > mnie zobaczyć ;P)

    To nie był przeciwległy pas ruchu ;p

  • 7. Data: 2010-03-26 08:46:04
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Filip KK napisał:
    > To nie był przeciwległy pas ruchu ;p

    ja pisałem o ul. Chrobrego :P
    ul. Gdańską przemilczałem ;)

    pozdrawiam
    Kyzio

  • 8. Data: 2010-03-27 01:39:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-26 08:46, k...@N...gazeta.pl pisze:

    > ja pisałem o ul. Chrobrego :P
    > ul. Gdańską przemilczałem ;)

    Ahaaaaaaaaaaaaaaa... ;D Cicho już bądź lepiej! ;p ;D