  • 1. Data: 2013-08-30 21:22:59
    Temat: problem z am6
    Od: dorian3982 <dorian3982@_NOSPAM_wp.pl>

    wiatam
    posiadam motorower marki motorhispania ryz 50 z silnikiem Minareli am6 i
    mam problem mianowicie nie wiem co jest przyczyną ciągłego wycieku oleju
    spod śilnika , może mi ktoś poradzić ?? nie jest to wyciek spowodowany
    wylewem z gaznika ponieważ od tygodnia nie jezdzę , a wylew z gaznika dla
    upewnienie zaklejiłem taśmą ;/

  • 2. Data: 2013-08-31 01:15:44
    Temat: Re: problem z am6
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-30 21:22, Użytkownik dorian3982 napisał:
> [...]
    > to wyciek spowodowany wylewem z gaznika ponieważ od tygodnia nie jezdzę
    > , a wylew z gaznika dla upewnienie zaklejiłem taśmą ;/

    Skoro nie jeździsz to polecam starą wojskową metodę, spuść olej i
    nie będzie miało co cieknąć.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-09-02 13:57:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    dorian3982 <dorian3982@_nospam_wp.pl> wrote:

    > spod śilnika

    Śilnik... załóż mu śliniak, jak cieknie...

    Nie możesz położyć się z latarką, przetrzeć i zobaczyć, skąd cieknie?
    Śruba spustu oleju dokręcona? Było coś grzebane albo jakaś wywrotka?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2013-09-02 14:44:13
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Umyj silnik przeleć się troszkę i zobaczysz skąd cieknie

    Odys
    -------
    XLH 883 ( Grupa Lublin )