  • 1. Data: 2010-02-18 14:15:02
    Temat: problem z pobraniem w oscommerce
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Zainstalowałem oscommerce Merchant v2.2 i za nic w
    świecie nie mogę dojść jak ustawić pobranie dla poczty polskiej i
    kuriera UPS. To znaczy, włączam pobranie i w karcie wyobru platności
    mam płatność za pobraniem ale kompletnie nic nie dolicza do zamówienia
    tego pobrania, nie widzę pod adminem gdzie koszt tego pobrania podać i
    jak rozróżnić pobranie dla poczty polskiej i dla kuriera UPS.
    Na pewno sporo grupowiczów zetkneło się z oscommercem więc liczę na
    Waszą pomoc.

    z góry dziękuję i pozdrawiam
    Sławek