  • 1. Data: 2010-07-30 08:13:51
    Temat: problem z uszczelką
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    Witam

    leciutko przepuszcza mi wode uszczelka w drzwiach - czy koniecznie ją trzeba
    wymienić czy jest jakiś preparat, który przywróci jej 'kleistość'???

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-30 12:59:52
    Temat: Re: problem z uszczelką
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Grzenio rzecze:

    > leciutko przepuszcza mi wode uszczelka w drzwiach - czy koniecznie ją trzeba
    > wymienić czy jest jakiś preparat, który przywróci jej 'kleistość'???

    Nie tyle kleistość, ile elastyczność.
    Stado preparatów silikonowych (szukaj: "do uszczelek"),
    można też smarować wazeliną techniczną.
    Z przyczyn oczywistych nie pomoże, jeśli uszczelka jest
    uszkodzona lub zgnieciona. No i zobacz, czy w tym miejscu
    coś nie przykleiło.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-08-03 15:46:15
    Temat: Re: problem z uszczelk?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-07-30 08:13, Grzenio pisze:
    > Witam
    >
    > leciutko przepuszcza mi wode uszczelka w drzwiach - czy koniecznie j? trzeba
    > wymieniae czy jest jaki? preparat, który przywróci jej 'kleisto?ae'???

    A jeśli uszczelka wygląda na całą i elastyczną, to może znaczyć że coś
    nie tak z geometrią drzwi i/lub nadwozia... szczeliny równe?