  • 1. Data: 2010-05-08 10:44:34
    Temat: problem z wejściem do BIOS
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,
    podczas startu komputera karta graficzna nie podaje sygnału do monitora,
    dopiero po załadowaniu windows
    przez to nie mogę wejść do biosu i nie wiem jak sobie z tym poradzić, płyta
    nie ma wbudowanej karty grafiki więc nie chodzi o to, że sygnał idzie na inne
    wyjście podczas startu, próbowałem też wszystkich wyjść na zainstalowanej karcie
    komputer to lenovo thinkstation s20 a karta nvidia quadro fx580
    bardzo proszę o jakieś wskazówki bo nie mam pojęcia o co chodzi
    pozdrawiam