    From: "LUKAS" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: pytanie o Tuner N-ki
    Date: Mon, 29 Aug 2011 15:09:04 +0200

    Czy tuner N-ki ma mozliwosc przesyłania sygnału jednoczesnie przez hdmi i
    component ?

    Chodzi mi o to, czy podlacze na raz 2 TV do jednego tunera i beda mial ten
    sam obraz na 2 TV czy tez jest jakas blokada i jak sygnal bedzie pobierany
    przez tv z hdmi to na component bedzie jakby zablokowany.

    Oczywiscie moze byc sytuacja, ze jeden TV bedzie wylaczony, ale to chyba nie
    ma nic do rzeczy...

    Bo chce splitter, ale jesli tak mozna to splitter mi niepotrzebny, no chyba,
    ze jest cos co przemawia za splitterem