  • 1. Data: 2015-03-18 10:04:02
    Temat: python - sprawdzenie, czy lista zawiera co najmniej jedną wartość ze zbioru
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    Pytanie raczej z ciekawości. Mam taki kod:

    if '-h' in sys.args or '--help' in sys.args:

    Chciałem napisać go krócej, coś w stylu

    if ('-h', '--help') in sys.args:

    To powyższe oczywiście nie robi tego, co chcę.
    Użycie list comprehension jest średnie:

    if [arg for arg in sys.argv if arg in ('-h', '--help')]:

    Z setami lepiej:

    if set(sys.argv) & set(('-h', '--help')):

    A jakieś inne pomysły?

    w.

  • 2. Data: 2015-03-18 11:26:17
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2015-03-18, Wojciech Muła <w...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > if [arg for arg in sys.argv if arg in ('-h', '--help')]:
    >
    > Z setami lepiej:
    >
    > if set(sys.argv) & set(('-h', '--help')):

    optparse.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2015-03-18 15:19:37
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Wednesday, March 18, 2015 at 11:26:19 AM UTC+1, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > optparse.

    Odpowiedź nie na temat. :)

    w.

  • 4. Data: 2015-03-20 08:48:42
    Od: "AK" <n...@n...com>

    if any((arg in ('-h', '--help')) for arg in sys.argv):

    Pozdrawiam serdecznie

    AK

    ps.com...

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2015-03-22 19:12:03
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Friday, March 20, 2015 at 8:48:48 AM UTC+1, AK wrote:
    > if any((arg in ('-h', '--help')) for arg in sys.argv):

    Ładne, funkcyjne. :) Dzięki.

    pozdrowienia
    w.