  • 1. Data: 2012-04-22 12:39:19
    Temat: rdza na przewodach hamulcowych - foto
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Hej, czy to co jest na zdjęciach pod poniższym linkiem (prowadzi do
    picassy gmaila) jest ostatnim wołaniem do wymiany? czy to dopiero
    początek i można jeszcze trochę pojeździć?

    http://tiny.pl/hpptj

    Dodam że po zdrapaniu tego co widać, można się do drapać do żywego.
    Czy od razu zabierać się za wymianę? czy może wyczyścić zabezpieczy i
    będzie gut.
    Jest to jedyne miejsce gdzie przewody są skorodowane, przypuszczam
    jakieś mechaniczne naruszenie zabezpieczenia...

    A tak na marginesie... ile pi*drzwi może kosztować wymiana kompletu
    przewodów? (jeżeli to istotne to auto ma ABS, ESP i jakieś tam inne
    literki też)
    Czy jak się wymienia to tylko na miedziane rurki z metra?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2012-04-22 13:09:54
    Temat: Re: rdza na przewodach hamulcowych - foto
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-04-22 12:39, Albercik pisze:
    > Hej, czy to co jest na zdjęciach pod poniższym linkiem (prowadzi do
    > picassy gmaila) jest ostatnim wołaniem do wymiany? czy to dopiero
    > początek i można jeszcze trochę pojeździć?
    >
    > http://tiny.pl/hpptj

    Ja tam specem nie jestem, ale w swoim aucie miałem w gorszym stanie
    przewody. Oczywiście wystraszyłem się jak to zobaczyłem i pojechałem
    zaraz do zaprzyjaźnionego mechanika pokazać to. Powiedział, że nie ma
    czego się bać jeszcze. Kazał tylko oczyścić i zakonserwować czymś z
    zewnątrz i mówi, że śmiało jeszcze można pojeździć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2012-04-22 16:09:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Albercik pisze tak:

    > czy to dopiero
    > początek i można jeszcze trochę pojeździć?

    Wypnij z uchwytu i zobacz pod spodem. Wygląda to na poczatki. Jakoś
    rdza mniej chętnie żre przewody. Pewnie zajęta jest nadkolami ;)

    Wyskrob i zamaluj np farbą z aluminium. Jest zdumiewająco dobra.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-04-22 19:33:56
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-22 12:39, Albercik pisze:
    > Hej, czy to co jest na zdjęciach pod poniższym linkiem (prowadzi do
    > picassy gmaila) jest ostatnim wołaniem do wymiany? czy to dopiero
    > początek i można jeszcze trochę pojeździć?
    Wyczyść do "żywego" i oceń ile ruda już zeżarła.
    Jak więcej, jak 20-30% grubości ścianki to wymiana, jak mniej, to
    zabezpieczyć antykorozyjnie i jeździć. Po samych zdjęciach nie poznamy.
    Jacek