eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingreguły walki i jej algorytmy (algorytmy walki)reguły walki i jej algorytmy (algorytmy walki)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " fir i wróżki" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: reguły walki i jej algorytmy (algorytmy walki)
    Date: Tue, 27 Sep 2011 10:02:45 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <j5s705$35q$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317117765 3258 172.20.26.236 (27 Sep 2011 10:02:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Sep 2011 10:02:45 +0000 (UTC)
    X-User: fir
    X-Forwarded-For: 79.162.105.202
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:192490
    [ ukryj nagłówki ]



    need i say more? ;-)

    mam teraz troche czasu by pobawic sie w ai,

    powiedzmy ze mam plansze 1000x1000 pikseli i dwa male
    czolgi (czy space shipy) -boty, kazdy rozmiaru ok 10 pikseli

    (tak jak w tym moim programiku:

    dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki.zip

    chodzi o proste i naoczne srodowisko)

    jednostka czasu jest ramka, kazdy bot ma taki sam przyrost
    energii na ramke, (np +1.0e), rozmaite akcje danego bota
    pochlaniaja rozne rodzaje energii np

    - ruch na 100% szybkosci (np +5pix/f) 1.0e
    - ruch na 50% szybkosci 0.5e,
    - obrot na 100% szybkosci (np 15st/f) 1.0e itd
    - obczajanie terenu na 100% widzialnosci (np promien 150 pix) 1.0 e itd

    (niewykorzystana energia kumuluje sie, choc nie wiem czy w calosci,
    np +0.8e/f, by nie zachecac do tolalnego bezruchu, np wydalek 0.2
    mozna wydac bo i tak sie nie oszczedzi)

    I. nalezy wymyslec 'reguly walki' jak wyzej (mozliwe akcje
    i wydatki energetyczne)

    II. nalezy wymylec tej walki algorytmy, mozna by zabawic sie
    w ten sposob ze ktos z grupowiczow moglby starac sie wymyslec
    lepszy algorytm bitewny przy ustalonych regulach walki

    moge to zaprogramowac poeksperymentowac sam, okreslic
    reguly, napisac wlasny algorytm i pozniej jak ktos by podeslal
    swoj to wklepac go i wrzucic exeka z walką - ciekawe czy cos
    z tego by wyszlo

    (jakby co jak ktos ma teraz jakies dobre pomysly co do regul
    walki albo jej algorytmow to moze pisac)


    Fir i Wrózki



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: