-
Data: 2009-05-08 12:21:23
Temat: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam,
otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś takiego:
"Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to wynika z
numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas za
pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji nie
było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed
rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Prosimy
pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności,
prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500 500.
Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na którą
telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę. Informujemy, że
w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się szczegółowe
informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. W
razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"
Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w usłudze
Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz np.porównując
wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
playa :-).
Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest skoro od
początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.09 12:28 Bebe
- 08.05.09 12:50 mz
- 08.05.09 13:15 Bolek
- 08.05.09 13:51 namikk
- 08.05.09 13:56 namikk
- 08.05.09 14:59 Danny
- 08.05.09 19:15 Błażej
- 11.05.09 07:06 MarekM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=