  • 11. Data: 2012-05-25 09:46:36
    Temat: Re: relaxing na węzłach
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    <f...@g...pl> wrote:

    > (w zyciu nie mialem takiego tygodnia ze bez przerwy
    > na pol trace przytomnosc jakos tak jakby mi sie chce
    > spac - jak nabawilem sie cukrzycy albo cos od rozwalonych
    > babechow po lekach to nie uciesze sie na pewno, obyz nie:( )

    Dalej ciągle siedź przy kompie zamiast wychodzić na świeże powietrze i żyć
    w realu, a na pewno ci to pomoże...

    --
    Gof

  • 12. Data: 2012-05-25 10:32:04
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 24 May 2012 18:49:49 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > spac - jak nabawilem sie cukrzycy albo cos od rozwalonych
    > babechow po lekach to nie uciesze sie na pewno, obyz nie:( )

    Uwierz, że cukrzyca nie przeszkadza w programowaniu.

  • 13. Data: 2012-05-25 10:41:59
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Uwierz, że cukrzyca nie przeszkadza w programowaniu.

    wolalbym jej albo i czegos takiego jednak nie miec,
    ( ostatnio jadlem znowu toksyczne prochy, zawsze
    po prochach bolaly mnnie nery ale tym razem rozbolala
    mnie tez i watroba i nawet cos jakos tak dziwnie mnie
    zaczelo palilć w okolicach krtani, a teraz przez caly
    tydzien chce mi sie niesamowicie spac, trace przytomnosc
    na stojaco, nawet tuz po obudzeniu :/ moze przejdzie )

  • 14. Data: 2012-05-25 15:25:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Te przypadłości nie są zapewne od programowania.:)

  • 15. Data: 2012-05-25 16:00:58
    Od: "prof fir" <f...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Te przypadłości nie są zapewne od programowania.:)

    od prochów, troche ostatnio naduzylem lekow, czego
    teraz zaluje (niestety poszukiwanie ulgi prowadzi do
    takich rzeczy ze ciagle sie proboje czegos co pomoze i
    zzera rozne prochy/leki), [[[[(pokladam nadzieje ze mi
    to przejdzie, po pozatym gnieceniem w szyi i sennoscia
    to ostatnie trzy dni nie byly nawet takie zle]]]

  • 16. Data: 2012-05-25 18:42:43
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    fir <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > czy to powinno sie samo 'zrelaksowac'?

    No tak jak Bartek pisał kluczem jest zanik sił.
    http://brodacz100.republika.pl/trojkat/index.html
    Pozdrawiam

    P.S.
    jeśli uciekną ze środka ekranu, to trzeba kliknąć na środek... ekranu.
    Konfiguracja niestety tylko z poziomu kodu źródłowego.

  • 17. Data: 2012-05-25 19:16:07
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    prof fir <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > to przejdzie, po pozatym gnieceniem w szyi i sennoscia
    > to ostatnie trzy dni nie byly nawet takie zle]]]

    A próbowałeś prochu pt memotropil? Znam takiego co mu
    nieźle pomagało, ale niestety skutki niepożądane były
    zbyt upierdliwe i musiał odstawić.

  • 18. Data: 2012-05-25 19:44:15
    Od: " prof fir" <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > A próbowałeś prochu pt memotropil? Znam takiego co mu
    > nieźle pomagało, ale niestety skutki niepożądane były
    > zbyt upierdliwe i musiał odstawić.

    pomagało na co? ja mam rozwalony organizm z trzech
    powodow: cos z plucami (jakis drozdzak chyba - glowny
    obecnie problem bo mnie przydusza i b. utrudnia robote),
    bole po boreliozie (kiedys ciezkie ostatnio szczesliwie
    zwykle lzejsze) i rozwalone bebechy po calej masie
    prochow (ktore czasem musze brac zwiazku z plucami) :(

    (to jest zupelnie off topic i o ile lubie
    (nawet musze) narzekac jak mi bardziej lupnie
    to nie che z tego robic zbyt rozbudowanych
    offtopicow ;/

  • 19. Data: 2012-05-25 19:51:49
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    prof fir <f...@g...pl> napisał(a):

    > pomagało na co?
    Na sprawność intelektualną, nie tylko na tą potrzebną do
    programowania.

  • 20. Data: 2012-05-25 20:44:43

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > Na sprawność intelektualną, nie tylko na tą potrzebną do
    > programowania.

    hehe, no nie wiem, co do mnie to swego czasu mowilem ze mnie
    bardzo duzo nauczyła muzyka głownie płyty becka i ragów:
    'in the right light study becomes insight' ;-)