  • 1. Data: 2012-05-20 21:26:24
    Temat: proste piaskownice w C
    Od: Jan Tryn <9...@a...onet.pl>

    szukam prostej piaskownicy. najlepiej gdyby sie dalo wywalic cały podprogram
    (jakkolwiek bedzie realizowany).
    mam do uruchamiania skrypty w nowym jezyku i chce maksymalnie go
    zabezpieczyc.

    --
    ===

  • 2. Data: 2012-05-20 21:27:38
    Temat: Re: proste piaskownice w C
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2012-05-20 21:26, Jan Tryn pisze:
    > szukam prostej piaskownicy. najlepiej gdyby sie dalo wywalic cały podprogram
    > (jakkolwiek bedzie realizowany).
    A co to jest "podprogram" ?

    > mam do uruchamiania skrypty w nowym jezyku i chce maksymalnie go
    > zabezpieczyc.

    A bardziej serio: w dziedzinie wirtualizacji nic nie ma?

  • 3. Data: 2012-05-21 10:28:47
    Od: Jan Tryn <9...@a...onet.pl>

    Jacek Czerwinski wrote:

    > A co to jest "podprogram" ?

    > A bardziej serio: w dziedzinie wirtualizacji nic nie ma?

    podaj url lub opisz
    --
    ===