  • 1. Data: 2014-01-21 18:33:18
    Temat: rezonatory kwarcowe SMD
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Czy rezonatorów takich jak te z poniższych linków można używać do
    taktowania AVR-ów (oczywiście w wersji na odpowiednią częstotliwość),
    ENC28J60 albo W5100? Nie ma żadnych przeciwwskazań? Jak wygląda kwestia
    lutowania? Łatwo to przegrzać? Hot air temu nie zaszkodzi?

    http://www.tme.eu/pl/details/25.00m-smdxt224/rezonat
    ory-kwarcowe-smd/yic/#

    http://www.tme.eu/pl/details/25.00m-smdxt324/rezonat
    ory-kwarcowe-smd/yic/#

  • 2. Data: 2014-01-21 21:58:02
    Temat: Re: rezonatory kwarcowe SMD
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 18:33:18 UTC+1 użytkownik Atlantis napisał:
> [...]
    >
    > ENC28J60 albo W5100? Nie ma żadnych przeciwwskazań? Jak wygląda kwestia
    >
    > lutowania? Łatwo to przegrzać? Hot air temu nie zaszkodzi?

    Dokładnie takie stosuję w swoim badziewiu. Też biorę z TME. Możesz to spawać jak Ci
    się żewnie podoba, wszystko jest OK. Spawam to głównie hot airem, na prototypie było
    to też traktowane w sposób niemiłosiernie brutalny chamską kolbą i nic złego się nie
    stało. Nie masz się czego obawiać.

  • 3. Data: 2014-01-21 22:03:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 21:58:02 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    to też traktowane w sposób niemiłosiernie brutalny chamską kolbą i nic złego się nie

    ======

    Upss.. Nie dokładnie do końca to samo stosuję.. U mnie jest:

    http://www.tme.eu/pl/details/cfps-73-80m/generatory-
    kwarcowe-smd/iqd-frequency-products/lf-spxo009441/#

    Ale i tak jestem pewien, że w Twoim przypadku też nie będzie problemów.

  • 4. Data: 2014-01-22 00:59:07
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Tue, 2014-01-21 at 12:58 -0800, s...@g...com wrote:

> [...]
    to też traktowane w sposób niemiłosiernie brutalny chamską kolbą i nic złego się nie

    no jak spawanie przetrwały, to wszystko przetrwają ;)

    @