  • 1. Data: 2020-05-05 15:07:36
    Temat: run Forrest run
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    radiozet pisze tak

    "Do niebezpiecznego wypadku doszlo w Londynie. Jadace z duza predkoscia
    auto zderzylo sie z ciezarówka i omal nie wjechalo w pieszego.
    Przechodzien cudem uniknal smierci.

    Przerazajace nagranie pochodzi z kamery przemyslowej. Powstalo w
    angielskim hrabstwie West Yorkshire"

    To w końcu z Londynu czy z West Yorkshire?

    https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Wielka-Brytania
    -Przerazajace-
    nagranie-z-Londynu.-Auto-minelo-pieszego-o-centymetr

    https://www.youtube.com/watch?v=onT3CA6-b2w

    --
    Piter

  • 2. Data: 2020-05-05 15:40:54
    Temat: Re: run Forrest run
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Przerazajace nagranie pochodzi z kamery przemyslowej. Powstalo w
    >angielskim hrabstwie West Yorkshire"
    >To w końcu z Londynu czy z West Yorkshire?

    Londyn, Leeds - a jaka to roznica dla pismaka :-)
    O ile to w ogole Leeds. albo West Yorkshire

    >https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Wielka-Brytani
    a-Przerazajace-nagranie-z-Londynu.-Auto-minelo-piesz
    ego-o-centymetry

    >https://www.youtube.com/watch?v=onT3CA6-b2w

    Ale ... czy mi sie wydaje, czy to ciezarowka zboczyla troche w prawo ?

    J.

  • 3. Data: 2020-05-05 17:32:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-05 o 15:40, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Londyn, Leeds - a jaka to roznica dla pismaka :-)
    > O ile to w ogole Leeds. albo West Yorkshire

    -Przerazajace-nagranie-z-Londynu.-Auto-minelo-piesze
    go-o-centymetry

    > Ale ... czy mi sie wydaje, czy to ciezarowka zboczyla troche w prawo ?

    Wydaje ci się.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2020-05-05 17:54:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2020 o 15:07, PiteR pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=onT3CA6-b2w

    Trzeba przyznać, że wszyscy ładnie się zmieścili w kadrze.

  • 5. Data: 2020-05-05 18:19:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/05/2020 17:54, nadir wrote:
    > Trzeba przyznać, że wszyscy ładnie się zmieścili w kadrze.

    Widocznie z tych dziesiątek nagrań tego zdarzenia wybrali akurat to
    najładniejsze ;)

    Gdzieś wyczytałem że mają ze 4mln kamer w całym kraju. Zawsze się
    zastanawiałem ile PB dysków twardych do nich mają...

  • 6. Data: 2020-05-05 18:27:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5eb16ce8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Ale ... czy mi sie wydaje, czy to ciezarowka zboczyla troche w
    > prawo ?

    raczej nie zboczyła, ulica wąska

    najechał kołem na koło?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2020-05-05 18:33:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r8s3ne$hqc$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

> [...]
    >
    > Gdzieś wyczytałem że mają ze 4mln kamer w całym kraju. Zawsze się
    > zastanawiałem ile PB dysków twardych do nich mają...

    U mnie na domu wiszą cztery prywatne działające i dwie stare.
    Ludzie boją się włamu i o samochody.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2020-05-05 22:01:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.05.2020 o 17:33, PiteR pisze:
    > in <news:r8s3ne$hqc$1@dont-email.me>

    > U mnie na domu wiszą cztery prywatne działające i dwie stare.
    > Ludzie boją się włamu i o samochody.

    policja też ma sporo... tyle że tam kamery były dużo wcześniej, więc
    starych analogowych kamer na ważących tonę obrotnicach zbudowanych z
    silnika od pralki też co nie miara ;)

    Lukasz

  • 9. Data: 2020-05-05 23:58:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe, co w nich widać - z obrazu 1920x1080 ledwo odczytuję numery rejestracyjne, a
    przy 720x576 to już prawie niemożliwe (kadry
    jpg zrzucone z nagrania mov kamery).
    Analogówki to było 0,3 MPix (profesjonalne z większym przetwornikiem i dobrą optyką
    może więcej).

    -----

  • 10. Data: 2020-05-06 00:01:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie, miejsce na zapis to jest czasem wąskie gardło systemu CCTV, ale mogą mieć
    dobre algorytmy do rejestracji tylko obrazu
    zmieniającego się zamiast 8 godzin pustej ściany.

    -----