  • 1. Data: 2012-03-19 08:20:07
    Temat: ruskie makro ;-)
    Od: "quent" <x...@x...com>

    http://fotograficzno.pl/inspiracje-andriej-pawlow/

    Jak dla mnie rewelacja :-)

  • 2. Data: 2012-03-19 09:07:33
    Temat: Re: ruskie makro ;-)
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Mon, 19 Mar 2012 09:20:07 +0100, quent napisał(a):

    > http://fotograficzno.pl/inspiracje-andriej-pawlow/
    >
    > Jak dla mnie rewelacja :-)

    wytresował je, czy jak?!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2012-03-19 09:28:39
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > wytresował je, czy jak?!

    Majstersztyk Panie :-)

  • 4. Data: 2012-03-19 10:44:57
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 19.03.2012 10:28, quent pisze:
    > Majstersztyk Panie :-)

    Mam pytanie tachniczne. Jakim sposobem na tych zdjęciach jest taka duża
    głębia ostrości?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2012-03-19 11:38:33
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Mam pytanie tachniczne. Jakim sposobem na tych zdjęciach jest taka duża
    > głębia ostrości?

    Nie wiem czy ona taka duża aż... ale to i tak przecież jakieś montaże są.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-03-19 12:18:40
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 19.03.2012 12:38, quent pisze:
    > Nie wiem czy ona taka duża aż... ale to i tak przecież jakieś montaże są.

    Na moje oko jak na makro to jest ogromna. W kazdym razie porównaniu do
    typowego makro gdzie pół owada jest ostre ale drugie pół już nie.

  • 7. Data: 2012-03-19 13:18:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Na moje oko jak na makro to jest ogromna. W kazdym razie porównaniu do
    > typowego makro gdzie pół owada jest ostre ale drugie pół już nie.

    Nie wiadomo nic przecież jakim sprzętem te makro jest robione.
    A od tego dużo zależy.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-03-19 14:32:27
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2012-03-19 09:20, quent pisze:
    > http://fotograficzno.pl/inspiracje-andriej-pawlow/
    >
    > Jak dla mnie rewelacja :-)

    A to nie grafika/rysunki??

  • 9. Data: 2012-03-19 15:37:53
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    > Nie wiem czy ona taka duża aż... ale to i tak przecież jakieś montaże są.

    Montaże, a poza tym mrówki są tak małe, że mieszczą się całe pewnie w GO
    nawet przy makro.

    Przemek

  • 10. Data: 2012-03-20 09:39:18
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Montaże, a poza tym mrówki są tak małe, że mieszczą się całe pewnie w GO
    > nawet przy makro.
    >
    > Przemek

    Niekoniecznie się mieszczą przy prawdziwym makro w plenerze - takim
    1:1. Zapewne robione w studio kilkoma lampami, więc przysłona 32 jak
    najbardziej możliwa.
    Z tego co zauważyłem do zrobienia tych zdjęć wystarczyła by 1 mrówka,
    w nielicznych potrzebne by były 2.

    Sam pomysł uważam za bardzo ciekawy!

    Pozdrawiam
    Les