  • 1. Data: 2012-03-19 12:52:32
    Temat: Co po Panasonicu LX3
    Od: "Zenek" <w...@W...gazeta.pl>

    Mam Panasonica LX3 - szeroki kąt, super foty,
    na jednym ładowaniu prawie 1000 zdjęć.
    Po prostu miodzio.

    Ale co by teraz kupić aby miał szeroki kąt ale
    żeby był bardziej trendy (nowszy) ?

  • 2. Data: 2012-03-19 13:09:07
    Temat: Re: Co po Panasonicu LX3
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Zenek <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale co by teraz kupić aby miał szeroki kąt ale
    > żeby był bardziej trendy (nowszy) ?

    www.ebay.de/itm/Panasonic-LUMIX-DMC-LX5-Bereitschaft
    stasche-Automatik-Objektivdeckel-JJC-/330700975326?p
    t=DE_Foto_Camcorder_Digitalkameras&hash=item4cff506c
    de

    www.ebay.de/itm/Panasonic-DMW-LVF1-Live-View-Sucher-
    GF1-GF2-LX5-LVF1-/300620828872?pt=DE_Foto_Camcorder_
    Digitalkameras&hash=item45fe65d0c8

    www.ebay.de/itm/Neu-Leder-Tasche-Kameratasche-Hulle-
    Etui-Bolsa-Panasonic-Lumix-DMC-LX5-LX3-/150773032311
    ?pt=DE_Kamera_Foto_Zubehör_Taschen_Schutzhüllen&hash
    =item231ac5e577

    itp.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2012-03-19 14:29:13
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 19/03/2012 12:52, Zenek wrote:
    > Mam Panasonica LX3 - szeroki kąt, super foty,
    > na jednym ładowaniu prawie 1000 zdjęć.
    > Po prostu miodzio.
    >
    > Ale co by teraz kupić aby miał szeroki kąt ale
    > żeby był bardziej trendy (nowszy) ?

    np. Panasonic DMC-GF3 i obiektów 14mm , coś jak to
    http://www.bristolcameras.co.uk/p-panasonic-lumix-dm
    c-gf3-14mm-pancake-lens-black.htm
    . Tylko minimalnie większy od LX3 ale matryca znaacznie większa, z
    odpowiednim zyskiem dynamiki i jakości.

    Dla rozwijania umiejętności fotograficznych dobrze jest zatrzymać się
    (tylko na jakiś czas) na jednej ogniskowej. Zapomnij o tym jeżeli "zoom
    1x" jest dla Ciebie wadą. W końcu będziesz kupował kolejne obiektywy, z
    których większość będzie większa od tego.

    B.