  • 1. Data: 2010-04-12 10:33:35
    Temat: slub (dla starych, bardzo starych precli)
    Od: katan <t...@g...com>

    Bo sie zenie...

    Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
    slubie...
    Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy
    Zeromskiego.

    pzdr
    katan.. po prostu katan.

  • 2. Data: 2010-04-12 10:36:32
    Temat: Re: slub (dla starych, bardzo starych precli)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    katan pisze:
    > Bo sie zenie...
    >
    > Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
    > slubie...

    teraz się pisze na blogu. na blogu wychodzi taniej.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-04-12 10:54:30
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-04-12 12:33, katan wrote:
    > Bo sie zenie...

    Mam deja vu

    > Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta,

    no

    i chce mnie odwiedzic na moim
    > slubie...

    Ostatnio jak jechalem na Twoj slub zaplacilem mandat a potem sie
    rozwiodles. Mam mieszane uczucia czy jechac :-)

    > Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy
    > Zeromskiego.

    zapisane

    --
    piomay

  • 4. Data: 2010-04-12 11:56:11
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    katan pisze:

    Hej

    > Bo sie zenie...

    Znowu? ;P

    Serdeczne kondo...., znaczy te - z.yczenia ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2010-04-12 12:20:43
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    katan pisze:
    > Bo sie zenie...
    po co? :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2010-04-12 12:29:52
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    katan <t...@g...com> napisał(a):

    > Bo sie zenie...
    >
    > Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
    > slubie...

    heh, do trzech razy sztuka?:-)

    a na powaznie najlepszego na nowej drodze, nie dam rady tym razem dojechac

    pawel ACE
    ST i TT

  • 7. Data: 2010-04-12 13:33:46
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-12 12:33, katan pisze:
    > Bo sie zenie...

    no i git! :-)
    znam ten ból bom sam był matka

    > Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta,

    nikt... ;-)

    i chce mnie odwiedzic na moim
    > slubie...

    no nie, to już kompletne przegięcie! :-P

    p.s. prosze o linki do zdjec narzeczonej, to będzie wiadomo, czy
    gratulowac, czy?... gratulowac! ;-) anyway - NAJLEPSZEGO! :-)

    --
    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2010-04-12 13:53:15
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "katan" <t...@g...com> napisal

    > Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
    > slubie...
    > Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy
    > Zeromskiego.
    Urwal nac. Nie dam rady w ten weekend.
    Szkoooda.
    Ale najlepszego ;-)

    --
    Zapek co pamieta ;-)

    xr600r

  • 9. Data: 2010-04-12 14:51:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"katan"
    Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim slubie...

    Ta...
    pierwszy raz to siem czlowiek letko stresuje
    ale nastepne razy to juz z gorki.
    Gratulki

    Tytus z fabryki

    5021 (20100412) __________

  • 10. Data: 2010-04-13 12:01:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "katan" <t...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > slubie...
    > Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy

    Czym sie pionu Tatanka, nie dam rady osobiscie podtrzymac Cie na duchu choc
    chcialbym. Zahaczcie o Pierniki w podrozy poslubnej.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef