  • 1. Data: 2019-11-07 17:34:53
    Temat: smart zarowki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    bo "inteligentne" to chyba za duzo powiedziane ?

    Bylem w Liroju ... jak ta ich marka sie nazywa - Lexman ?
    Pelno "zarowek" LED z dodatkowymi funkcjami:
    -regulacja jasnosci 3-stopniowa, za pomoca wylacznika. Krotkie
    wylaczenie przeskakuje na kolejny poziom.
    Ciekawe, czy maja jakis reset, jak np w zyrandolu 5 takich zarowek
    :-)

    -podobnie, ale kolor/temperature zmienia - bialy, zimnobialy,
    zoltobialy,

    -na pilota ... a tu juz pelno mozliwosci - kolor, jasnosc, miganie -
    jak ktos dyskoteke chce robic :-)
    system iDual ...

    -z czujnikami ruchu, zmierzchu,

    Niestety - opis zerowy, trudno sie domyslic co potrafi, moze w
    pudelku jn

    J.

  • 2. Data: 2019-11-07 21:12:25
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-11-07 o 17:34, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > -z czujnikami ruchu, zmierzchu,
    >
    > Niestety - opis zerowy, trudno sie  domyslic co potrafi, moze w pudelku jn

    Edison się w grobie przewraca, że taki interes go ominął.

  • 3. Data: 2019-11-07 22:06:15
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-11-07 o 21:12, Roman Rogóż pisze:
    > Edison się w grobie przewraca, że taki interes go ominął. >
    A co dopiero mój dziadek! Wszędzie wyciągał swój notes, i przepytywał
    ludków (nawet i *moich* znajomych!): a jak się nazywa Pana żona? Kiedy
    ma urodziny? A syn, córka?

     - i wszystko notował. Eeeeh, gdyby miał smarkfona, byłby po prostu
    zachwycony!

  • 4. Data: 2019-11-07 22:09:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W ORMO robil czy wyżej?

  • 5. Data: 2019-11-07 22:46:28
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > W ORMO robil czy wyżej? > Daruj sobie, był po prostu "człowiekiem zorganizowanym".

    A z zawodu człowiekiem interesu, przedwojennym kapitalistą. Ma swą notkę
    w Wiki.

  • 6. Data: 2019-11-07 23:36:34
    Od: JaNus <bez@adresu>

> [...]
    >
    > -na pilota ... a tu juz pelno mozliwosci - kolor, jasnosc, miganie -
    > jak ktos dyskoteke chce robic :-) system iDual ...

    Kolory RGB. Ale te, co mam, to dość niskie waty są, i słabo świecą, tedy
    regulacja jasności to taki przerost formy nad treścią...

    > -z czujnikami ruchu, zmierzchu,
    >
    > Niestety - opis zerowy, trudno sie domyslic co potrafi, moze w
    > pudelku jn

    Ja kupiłem to-to za grosze, 12,99 PLN, więc brak jakiegoś wielce
    wyczerpującego opisu mnie nie zniechęcił. Na Alle' jest tego na kopy.

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 7. Data: 2019-11-08 09:26:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W ORMO robil czy wyżej?

    Pewnie takie hobby.
    A w waszych stronach w zamierzchłych czasach znana była zabawa w
    zapisywanie numerów rej. aut?

    Robert

  • 8. Data: 2019-11-08 09:29:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 22:06:16 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:
> [...]
    > ma urodziny? A syn, córka?
    >
    >  - i wszystko notował. Eeeeh, gdyby miał smarkfona, byłby po prostu

    Teraz by nie przeszło. RODO srodo a i ludziska wrażliwe;)

  • 9. Data: 2019-11-08 09:55:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Teraz by nie przeszło. RODO srodo a i ludziska wrażliwe;)

    Zdziwiłbyś się jak bardzo "wrażliwi" są ludzie. Na porządku dziennym w
    publicznych miejscach zostawiają swoje zalogowane konta mailowe,
    zapisują hasła w przeglądarkach (!!!) w kafejkach czy bibliotekach itd.
    Dramat.

    A co do RODO - osób fizycznych (jako przetwarzających) nie dotyczy.

  • 10. Data: 2019-11-08 10:54:35
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2019-11-08 o 09:55, sirapacz pisze:
    [...]
    > A co do RODO - osób fizycznych (jako przetwarzających) nie dotyczy.

    Aby mieć prawo do zrobienia listy studentów z nazwiskami i ocenami
    musiałem uzyskać uprawnienia do stworzenia "bazy własnej" od
    pełnomocnika do spraw ochrony danych osobowych.

    P.P.