  • 1. Data: 2018-05-28 11:10:45
    Temat: śmierdzące jajo powraca
    Od: p...@g...com

    http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,diesle-bez-filt
    row-won-z-polski-rzad-ma-rekomendacje-by-karac.html

  • 2. Data: 2018-05-28 11:53:59
    Temat: Re: śmierdzące jajo powraca
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 11:10:46 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,diesle-bez-filt
    row-won-z-polski-rzad-ma-rekomendacje-by-karac.html

    Na chrzcinach byłem w niedziele.
    Rozmawiałem z właścielem BMW 7 które było warte tyle ile mój dom.
    Twierdził że jego nie stać na to by jeździć benzyną.
    Córce kupił audi i palilo toto 15/100 benzyny i jego nie stać.
    A LPG to dla niego jakis wynalazek i on sie nie bawi w takie rzeczy.

    Z drugiej strony beneficjenci 500+ też lubią diesle
    wiec powoli

  • 3. Data: 2018-05-28 12:45:24
    Od: p...@g...com

    ale na 500+ trzeba skads brac a budzet zawsze w potrzebie :-)
    ja tu widze oplate ekologiczna na wszystkie sprowadzane diesle E5 i ponizej

  • 4. Data: 2018-05-28 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > http://wyborcza.pl/7,155287,23461434,diesle-bez-filt
    row-won-z-polski-
    > rzad-ma-rekomendacje-by-karac.html

    Jak to jest mozliwe ze stare auta za którymi nie da sie jechac nie truja
    i nikt sie ich nie czepia a takich z lat 2010 ale bez dpf które przy
    dobrym uzytkowaniu w ogole nie kopca czepiac sie zaczynaja... ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 5. Data: 2018-05-28 13:00:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-28 o 12:45, p...@g...com pisze:

    > ale na 500+ trzeba skads brac a budzet zawsze w potrzebie :-)
    > ja tu widze oplate ekologiczna na wszystkie sprowadzane diesle E5 i ponizej

    Nawet jeśli jakimś cudem unia nie oprotestuje opłat ograniczających
    obrót wewnątrz unijny to na zarobek z dizli i tak nie liczył bym.
    Z powodu rozwiązań technicznych jak FAP i DPF znacząco spada liczba
    chętnych na dizel robiący jako drugie auto w rodzinie i służące do
    dojazdów do pracy na terenie miasta.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-05-28 13:45:26
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ale na 500+ trzeba skads brac a budzet zawsze w potrzebie :-)
    > ja tu widze oplate ekologiczna na wszystkie sprowadzane diesle E5 i ponizej

    Czyli model socjalistyczny: wprowadzamy podatek żeby ludzie mieli 500zł,
    a poprzez ten podatek nie stać ich na nic więcej, niż stary diesel.
    Kółko się zamyka:
    Zrobił wilk elektrownię, lecz by prąd uzyskać
    Spalał w niej cały węgiel z kopalni od liska.
    Kopalnia z elektrowni cały prąd zżerała,
    Stąd brak światła i węgla. Ale system działa!
    (kopyrajt: A. Waligórski)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2018-05-28 13:59:17
    Od: p...@g...com

    --Stąd brak światła i węgla. Ale system działa!

    i to jest najwazniejsze :-)

  • 8. Data: 2018-05-28 14:07:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zasadzie to nie ma kraju w ktorym nie przydalo by sie wiecej pieniedzy w budzecie.
    500+ nie ma nic z tym wspolnego. Nie lubisz Kaczynskiego i PISu to napisz to wprost a
    nie jakies gierki uprawiasz. Jak za POprzednikow bylo lepiej to dlaczego w Polsce co
    czwarty litr paliwa byl za ich rzadow z przemytu?

  • 9. Data: 2018-05-28 18:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >W zasadzie to nie ma kraju w ktorym nie przydalo by sie wiecej
    >pieniedzy w budzecie.
    > 500+ nie ma nic z tym wspolnego. Nie lubisz Kaczynskiego i PISu to
    > napisz to wprost a nie jakies gierki uprawiasz.

    Lubi czy nie - jesli rzad wyplaca nam 500, to zabiera 600.
    Bo przeciez nie wyplaca z wlasnej kieszeni, tylko z podatkow, a
    jeszcze wyplaca sobie nagrody :-)

    >Jak za POprzednikow bylo lepiej to dlaczego w Polsce co czwarty litr
    >paliwa byl za ich rzadow z przemytu?

    A byl ? Bo mowic to mozna, ale czy naprawde byl ? Gdzie to paliwo ?

    No i ... z przemytu, wiec taniej, a teraz jest drozej :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-05-28 19:05:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 13:00:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Jak to jest mozliwe ze stare auta za którymi nie da sie jechac nie truja
    > i nikt sie ich nie czepia
    bo to są zabytki