  • 11. Data: 2009-02-05 09:44:07
    Temat: Re: solidny laptop bez swiecidelek
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    tg pisze:
    > 3,5kpln to juz troche sporo jak na taki sprzet, az tak ciezko to on nie
    > bedzie mial,

    To wcale nie taka duża cena, jeżeli masz dostać faktycznie
    dobrego notebooka.

    To, że dzisiaj wiele komputerów przenośnych jest w okolicach
    2000 zł nie oznacza, że to właściwa cena za przyzwoitego
    notebooka.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-02-05 10:55:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Rafal Jankowski pisze:

    > Dziwne, że w sumie zamówiłem XPS 16'' studio, a kierowałem się dokładnie
    > innymi założeniami. Tzn. zależało mi na jak najlepszym stosunku lansu do
    > ceny i laptop okazjonalnie miał służyć do gier. Wprawdzie trudno mówić o
    > wytrzymałości produktu, który od miesiąca jest na rynku, ale skórzana
    > obudowa raczej świetlanej przyszłości nie wróży (zapleśnieje, chomik
    > pogryzie itp.).

    Chomik biegający po laptopie? E no bez przesady. Jedynie skóra się
    wytrze, popęka, ale nie zapleśnieje, no chyba, że będziemy podlewać, lub
    trzymać w bardzo dużej wilgotności.