  • 1. Data: 2013-05-19 22:03:16
    Temat: stilo jtd 1.9 czy xsara HDI 2.0?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    Zakładając podobne ceny, aut 10 lat lub trochę młodszych, co byście wybrali:
    stilo multiwagon jtd raczej 1.9
    Xsara kombi raczej 2.0 hdi?
    Peugeot 307 też hdi, ale 1.6 czy 1.9?

    Coś innego? ford, renault? 10-18 tyś zł

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-05-19 23:36:02
    Temat: Re: stilo jtd 1.9 czy xsara HDI 2.0?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-19 22:03, ToMasz pisze:
    > witam
    > Zakładając podobne ceny, aut 10 lat lub trochę młodszych, co byście
    > wybrali:

    > Xsara kombi raczej 2.0 hdi?

    to,
    dlaczego?
    bo mam b.dobre wspomnienia po tym aucie.

    > Peugeot 307 też hdi, ale 1.6 czy 1.9?

    silniki w Pugu powinny byc te same co w cytrynach

  • 3. Data: 2013-05-20 07:28:05
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    W dniu 2013-05-19 23:36, AL pisze:

    > to,
    > dlaczego?
    > bo mam b.dobre wspomnienia po tym aucie.

    > silniki w Pugu powinny byc te same co w cytrynach

    silniki są te same
    nie ma 1,9 - był 2,0 w kilku odmianach z FAP-em i bez (90, 110, 136, 170KM)
    1,6 - 90 i 110KM

    Agent 23908

  • 4. Data: 2013-05-20 14:50:48
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-05-20 07:28, Agent 23908 pisze:

    > silniki są te same
    > nie ma 1,9 - był 2,0 w kilku odmianach z FAP-em i bez (90, 110, 136, 170KM)
    > 1,6 - 90 i 110KM

    Jeśli Xsara HDi to 2.0 - 90KM - brak IC, dwumasy :) - o FAP nawet nie
    było mowy.
    110 HDi - niestety ma wszystkiego więcej - koni, elementów, miejsc
    potencjalnej awarii :(

    Ew. w tych pieniądzach poszukaj Xsary benzyna+LPG lub 306 drugiej
    generacji (to właśnie odpowiednik Xsary) z tymi samymi silnikami.
    Lub jeśli masz "w poważaniu" niedźwiadki polarne oraz stokrotki - to
    klasycznego idioto-odpornego turbodiesla 1.9 - w tej kwocie możesz
    wybrzydzać i znaleźć prawdziwą perełkę :) - szukaj po stanie, a nie
    roczniku.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 5. Data: 2013-05-20 21:35:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.05.2013 14:50, ZIWK pisze:

    > Jeśli Xsara HDi to 2.0 - 90KM - brak IC, dwumasy :) - o FAP nawet nie
    > było mowy.
    Taką właśnie mam, ale podaruje ja matce, dla siebie szukam czegoś
    podobnego. byłem na giełdzie, ale wyobraźcie sobie, że przez wymyślne
    podłokietniki do astry/octawi/jakiegoś reno nie wchodzą trzy foteliki.
    Xsara ma tapicerkę "z deski" dzięki temu jest szersza o 15cm. Z drugiej
    strony C5, multipla nie zmieszczą się w bramę 190cm.
> [...]
    > klasycznego idioto-odpornego turbodiesla 1.9 - w tej kwocie możesz
    > wybrzydzać i znaleźć prawdziwą perełkę :) - szukaj po stanie, a nie
    Wolałbym podążać w kierunku młodszych aut. stąd pytałem o puga 307, ale
    nie wiem jakie silniki były bez dwumasy i fapa

    Nikt nie napisze o fiacie? :)

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-05-21 21:41:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    ToMasz wrote:

    > Nikt nie napisze o fiacie? :)

    Silniki jtd maja dosc dobra opinie.

    Reszta na podstawie 1.6 3D:

    - Sporo upierdliwej elektroniki. Ale mi to sie trafila kaprysna sztuka.

    - Male lusterka (wyglada ze MW ma identyczne).

    - Niezbyt pancerne zawieszenie, chociaz nie jest zle jak w opowiesciach
    o AR 166/156 (ale to w 1.6 3D, moze 'dizle w kombi' maja trwalsze).

    - Wymiana lewej zarowki mijania trwa 45-60min. Jesli masz smukle rece
    to powinno sie obejsc bez wyjmowania aku / zdejmowania kola.

    Ma swoje bolaczki - jak kazdy model. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2013-05-21 23:05:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > Silniki jtd maja dosc dobra opinie.
    >
    > Reszta na podstawie 1.6 3D:
    >
    > - Sporo upierdliwej elektroniki. Ale mi to sie trafila kaprysna sztuka.

    Odpukać w moim Stilo nie ma poważnych awarii. Ostatnio padł włącznik
    nawiewu.

    > - Male lusterka (wyglada ze MW ma identyczne).

    Lusterka mogłyby być większe, ale nie odczuwam problemów związanych z ich
    wielkością.

    > - Niezbyt pancerne zawieszenie, chociaz nie jest zle jak w opowiesciach
    > o AR 166/156 (ale to w 1.6 3D, moze 'dizle w kombi' maja trwalsze).

    W ciągu 130 000 km pękły dwie sprężyny, poleciał sworzeń wahacza, końcówki
    drążka reakcyjnego i gumy w tylnym zawieszeniu.

    > - Wymiana lewej zarowki mijania trwa 45-60min. Jesli masz smukle rece
    > to powinno sie obejsc bez wyjmowania aku / zdejmowania kola.

    Mijania to pryszcz, zszedłem już do 15 minut bez demontażu okolicznych
    elementów. Dzisiaj był hardcore, bo wymieniłem wszystkie 4 żarówki pozycyjne
    z przodu. Ale nadal boję się, że trzeba będzie kiedyś wymienić lewą przednią
    żarówkę kierunkowskazu.

    > Ma swoje bolaczki - jak kazdy model. :)

    Poszukaj mojego postu na grupie, w którym spisałem wszystkie zauważone
    niedoskonałości w Stilo.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2013-05-27 13:33:10
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-19 22:03, ToMasz pisze:
    > witam
    > Zakładając podobne ceny, aut 10 lat lub trochę młodszych, co byście
> [...]
    Peugeot 307SW 2,0HDI 90KM (bez fap, dwumasy). Fajne autko, do tego
    szklany dach... Sam stałem przed tym dylematem i zastanawiałem się
    między Stilo kombi i 307 kombi. A stanęło na 307SW (z tyłu nie ma
    kanapy, tylko każdy fotel osobny), szklany dach, rejestrowany na 7 osób.
    Nie zgnije, nie kradną, silnik bezawaryjny, pracuje cicho. Może troszkę
    mocy brakuje (90KM a auto waży 1400kg), ale coś za coś. Brak wynalazków
    (dwumasa i fap). Spala do 6,5l/100km.

  • 9. Data: 2013-05-27 19:18:12
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-27 13:33, Kamil 'Model' pisze:

    > Nie zgnije, nie kradną, silnik bezawaryjny, pracuje cicho. Może troszkę
    > mocy brakuje (90KM a auto waży 1400kg), ale coś za coś. Brak wynalazków
    > (dwumasa i fap). Spala do 6,5l/100km.

    Potwierdzam :) Tyle, że Citroenem śmigam.

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.