  • 1. Data: 2010-06-15 18:38:22
    Temat: sygnal dvb-t UHF > VHF - przemiana kanalowa
    Od: a...@p...pl

    Czy da sie zrobic taka przemiane dla sygnalu dvb-t z kanalu UHF na VHF
    ??? Czy modul dla dvb-t bedzie inny niz dla analogu? Toz to tylko
    mieszanie sygnalu z anteny z generatorem (heterodyna) aby w wyniku
    mieszania wyszedl sygnal o innej czestotliwosci?

    Chodzi mi o to, czy w malej kablowce daloby sie sygnaly dvb-t wpuscic
    w pasmie VHF zamiast na oryginalnych kanalach (aby latwiej odfiltrowac
    pozostale sygnaly).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-17 11:20:11
    Temat: Re: sygnal dvb-t UHF > VHF - przemiana kanalowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
> [...]
    > wpuscic
    > w pasmie VHF zamiast na oryginalnych kanalach (aby latwiej

    Teoretycznie - jak najbardziej tak. Praktycznie moze byc troche
    klopotow.

    Ale sygnaly cyfrowe lepiej zdekodowac i wygenerowac ponownie.
    A to bedzie kosztowne przy OFDM.

    J.