  • 1. Data: 2012-03-18 11:33:51
    Temat: szukam softy do kamery Sony DCR-HC20E
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    Witam
    Szukam jak w temacie, byl system przeinstalowany, a plyta zaginela od
    kamery:(

    pomocy!

  • 2. Data: 2012-03-18 11:39:00
    Temat: Re: szukam softy do kamery Sony DCR-HC20E
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2012-03-18 12:33, Kedarby napisał/a:
    > Witam
    > Szukam jak w temacie, byl system przeinstalowany, a plyta zaginela od

    No to szukaj jak w temacie

    -- Cz.

  • 3. Data: 2012-03-18 11:40:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    Kedarby" napisał:

    > Szukam jak w temacie, byl system przeinstalowany, a plyta zaginela
    > od kamery:(

    Jest w drugiej szufladzie od góry.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-03-18 11:49:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kedarby" napisał w wiadomości grup
    > Witam
    > Szukam jak w temacie, byl system przeinstalowany, a plyta zaginela od kamery:(
    >
    > pomocy!

    http://www.sony.pl/support/pl/product/DCR-HC20E/upda
    tes

  • 5. Data: 2012-03-18 12:56:09
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    > http://www.sony.pl/support/pl/product/DCR-HC20E/upda
    tes

    no tak ale to jest aktualizacja

  • 6. Data: 2012-03-18 17:27:36
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-18 13:56, Kedarby pisze:
    tes
    > no tak ale to jest aktualizacja

    Czytać się naucz, ze rozumieniem ...

  • 7. Data: 2012-03-18 18:02:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kedarby" napisał w wiadomości grup
    > no tak ale to jest aktualizacja

    Mam wszystko za ciebie robić?
    Mam też zapłodnić twoją żonę za ciebie?

    "Przed przystąpieniem do pobierania programu należy się upewnić, że użytkownik
    jest zalogowany jako administrator.

    Przygotować płytę CD-ROM dostarczoną z urządzeniem.

    Jeśli płyta CD ze sterownikami i oprogramowaniem (dołączona do urządzenia)
    została uszkodzona lub zagubiona, należy skontaktować się z firmą Sony
    (http://www.sony.pl/support/pl/contacts)."

  • 8. Data: 2012-03-26 21:22:44
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    jak nie masz plytki podepnij kamere i zainstaluj
    albo jedz z kamera sony do sony to Ci udostepnia