  • 11. Data: 2023-07-11 16:22:24
    Temat: Re: szyna to zło
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 01:00, PiteR pisze:

    > dali mu jakieś egzotyczne esy, które już wymiękają.
    >
    > https://ibb.co/MM4XsZs

    Ekologiczne jakby :)

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 12. Data: 2023-07-11 16:57:12
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 09.07.2023 o 22:55, titanus pisze:

    > Ostatnio również kupiłem szyny z fabrycznymi zaślepkami na końce -
    > niestety tylko dwa - ale jednak :D Oczywiście można te zaślepki
    > wyciągnąć i przełożyć w inne miejsce.

    Zaślepki są dostępne solo, a instaluje się je obligatoryjnie.

    > Co do przewodów ZAMIAST szyny, to oczywiście tylko wtedy gdy jest miejsce.

    Szyna jest fajna, do momentu gdy nie trzeba zmienić *starego* esa na
    nowy typ albo innego producenta. Zwykle mechanicznie na 100% nie pasuje.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 13. Data: 2023-07-11 16:58:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:0f08e4df-4b9d-4347-b50f-989ced3a165d@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Gacia? To zdaje się najtańszy syf jest. Ale ten Legrand RX3 to chyba
    > spoko? Hager też...

    Jaki deweloper taki dom.

    Tak to juz dokupił i sam wymieniał na Hagera.
    Chyba dalej będzie dokupował.
    Głucho wszedzie ciemno wszędzie co to będzie.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 14. Data: 2023-07-11 17:07:31
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 16:58, PiteR pisze:
    > in <news:0f08e4df-4b9d-4347-b50f-989ced3a165d@hootervil
    le.invalid>

    RX3 to sprzęt dedykowany do budownictwa, swoją drogą ciekawe na czym
    można tu zaoszczędzić.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 15. Data: 2023-07-11 19:54:07
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Monday, July 10, 2023 at 6:00:59 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
    > in <news:e8abfa6a-8f53-48f6...@googlegroups.com>
    > ta Legranda jest dobra. Bo nigdy nie krzyżują się szyny.
    > Ale jest zbyt droga dla Januszy biznesu.
    >
    > Jednofazowe są spoko.

    Ah to to jest taka potrojna?
    Bezsensu.
    U siebie po prostu zrobilem pare bezpiecznikow na jednej fazie razem, potem nastepne
    na kolejnej, tez razem. Ale po kolei i z jakims tam odstepem. Nie zaklejalem koncow.

    No coz, wszystko mozna zrobic nie tak.

  • 16. Data: 2023-07-11 22:03:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c4e5d2f5-2fa5-4748-83ff-cfce365cb993n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

    > Ah to to jest taka potrojna?

    tak potrójna z której wysuwa się miedź i robi zwarcie międzyfazowe i
    trzeba czekać na chłopców z Energi

    > U siebie po prostu zrobilem pare bezpiecznikow na jednej fazie
    > razem, potem nastepne na kolejnej, tez razem. Ale po kolei i z
    > jakims tam odstepem. Nie zaklejalem koncow.

    genialne ale nieprawilne.

    Taki Wielki Pan Elektryk nie mógłby się pokazać na zlocie jakby to się
    wydało, że mostkuje sąsiednie esy.

    Najlepsze, że sieroty rzuciły kable na taras i jak padał deszcz to
    wyskakiwała różnicówka. No i faza w gniazdkach losowo raz z lewej raz z
    prawej.

  • 17. Data: 2023-07-11 22:06:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e70277d6-18ec-4712-8a60-1df40a14ef08@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > A czym się taką szyneczkę normalnie tnie? Nie ciąłem, to nie wiem :)

    Niczym. Wyp się na śmietnik.

  • 18. Data: 2023-07-11 22:18:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > No i faza w gniazdkach losowo raz z lewej raz z prawej.

    Bo to gniazdka z prądem przemiennym.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2023-07-11 22:23:44
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    PiteR napisał(a):
    > Niczym. Wyp się na śmietnik.

    10 kg miedzi na śmietnik? Widać bogata UK.

  • 20. Data: 2023-07-12 07:03:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnuare8c.13pso.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Bo to gniazdka z prądem przemiennym.

    bo to budowa z kierownikiem przemiennym.

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów