  • 1. Data: 2012-11-13 02:19:11
    Temat: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
    poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
    chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
    btw:
    nie chce w tym póki co manipulowac - nie jestem pewien, jak to zadziala, czy
    czegos bez sensu nie wlaczy na stale - ale np. dla PRE-PAIDOWEGO numeru na
    itaktak.pl jest w panelu uzytkownika do ustawienia "nieczynne" (czy jakos
    tak...) dla poczty glosowej.
    wiec jak to jest?

    A jesli (jednak) nie mozna calkowicie wylaczyc - to podobno dla poczty
    "można ustawic przekierowanie, żeby sie wlaczala pozniej" - gdzie i jak to
    mozna ustawic, by
    poczta glosowa wlaczala sie poźniej?

  • 2. Data: 2012-11-13 03:44:24
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
    > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
    > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

    Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
    Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

  • 3. Data: 2012-11-13 04:21:27
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:k7sc6c$im2$1@dont-email.me
    [..................]
    > Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
    > Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

    a dlatego, że jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

  • 4. Data: 2012-11-13 06:27:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemol in news:k7sc6c$im2$1@dont-email.me
    > [..................]
    >
    > a dlatego, że jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.

    Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
    to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
    zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
    i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

  • 5. Data: 2012-11-13 07:21:13
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-13 06:27, Pszemol pisze:
    > Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
    > to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
    > zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
    > i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

    Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.
    Za starych dobrych czasów miała jakiś sens.
    Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile
    razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)
    Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra
    klienta? :-) )
    Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra.
    I tak ciężko mi nauczyć rodziców kasować te spamowe smsy co dostają.
    Ciekawe kiedy zacznie przychodzić SPAMowa poczta głosowa. UPS :-)

    Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
    Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
    "Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)

  • 6. Data: 2012-11-13 07:26:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 02:20, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
    > w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
    > poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?

    Ja od ladnych kilku lat nie mam poczty glosowej(wylaczylem gdy
    oddzwanianie poczty okazalo sie byc wliczone w limit minut, czy wrecz
    kasowane poza limitem). Wylaczylem jeszcze w czasach, gdy robilo sie
    to przeslaniem kodu.
    Synowi w tym roku, po wykupieniu dla niego abonamentu, zdezaktywowalem
    (albo po prostu sprawdzilem, czy nieaktywna i nie trzaba wylaczac) z
    poziomu iboa - rowniez bez problemu.

  • 7. Data: 2012-11-13 07:31:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 06:27, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Bardzo to logiczne... ale jak zg asza si poczta g osowa
    > to ka dy wie, e Ci nie ma - mimo wszystko ma szans
    > zostawi Ci wiadomo kt r odbierzesz jak ju b dziesz
    > i zdecydujesz co z t wiadomo ci zrobi :-)

    A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :)
    Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe.

    poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania
    finansowe, firmowe.
    W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet
    jesli mial poczte wlaczona.
    Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i
    dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi
    komorki, nie mogac przeslac mu sms.

  • 8. Data: 2012-11-13 08:03:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 22:31:04 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i
    > dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi

    Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec
    "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

    Troche inaczej przy podrozach zagranicznych - warunkowe przekierowania sa
    kosztowne.

    J.

  • 9. Data: 2012-11-13 08:46:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-13, o godz. 02:19:11
    "1634Racine" <1...@R...pl> napisał(a):

    > w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
    > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
    > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

    Ciekawe bo dla kilku numerów firmowych mam wyłączoną całkowiecie pocztę
    głosową od ładnych paru lat.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2012-11-13 08:56:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 07:21:13 +0100, z <z...@u...pl> wrote:

    >Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
    >Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
    >"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)
    Większość moich Klientów, którym się nagrywam, twierdzi że nie
    odsłuchali nagrania bo nie mają poczty głosowej :)

    WAM