  • 1. Data: 2010-06-13 21:16:18
    Temat: tabelki, tabelki ;-)
    Od: " Krzysiek" <m...@W...gazeta.pl>

    Hej,

    zanim mnie wdepczecie w ziemię za używanie średniowiecznych tabel.. może uda
    mi się zadać jedno pytanko? ;-) otóż mam problem z (zarówno w używanym
    codziennie Firefoxie 3.6.3 jak i IE8) "rozjeżdżaniem się" tych tabel w czasie
    powiększania / zmniejszania okna przeglądarki.. co mogę z tym zrobić?
    zakładając oczywiście, że nie tworzę wszystkiego od nowa zgodnie z
    "dzisiejszymi zasadami" ;-) da się te tabele jakoś "usztywnić"?

    pzdr.

  • 2. Data: 2010-06-13 21:24:13
    Temat: Re: tabelki, tabelki ;-)
    Od: " Krzysiek" <m...@N...gazeta.pl>

    Chodzi o www.mojebalkany.pl :-)

  • 3. Data: 2010-06-14 12:37:59
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Jun 2010 21:24:13 +0000, Krzysiek napisał(a):

    > Chodzi o www.mojebalkany.pl :-)

    masz tam jakies <td></td> bez zdefiniowanej szerokosci. zdefiniuj :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2010-06-14 21:09:16
    Od: " Krzysiek" <m...@N...gazeta.pl>

    |<ońrad <k...@g...com> napisał(a):

    > masz tam jakies <td></td> bez zdefiniowanej szerokosci. zdefiniuj :)

    Tak proste, że aż niemożliwe - a jednak działa :-)
    Zrobiłem i jest OK - dzięki za podpowiedź :-)