  • 1. Data: 2009-01-11 10:18:10
    Temat: [taktak] nowy taktak - tańsze pakiety
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    kupiłem komuś w rodzinie starter taktaka za 20zł. Zamontowałem kartę sim do
    komórki i wszystko śmiga. Oprócz możliwości doładowania tańszych pakietów
    kodem (*111*1#). Niby przyjmuje zlecenie do realizacji, ale po chwili
    przychodzi wiadomość, że usługa nie może być zrealizowana.

    Pytanie: czy trzeba jakoś zmienić taryfę na jakąś inną, żeby zaczęło
    działać? Czy trzeba doładować konto? Czy trzeba czekać 3 (4) miesiące, aby
    móc korzystać z tych pakietów (25 minut wymiennych na 100 sms-ów) ??? Prosze
    o wyjaśnienie.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-01-11 10:33:54
    Temat: Re: [taktak] nowy taktak - tańsze pakiety
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > kodem (*111*1#). Niby przyjmuje zlecenie do realizacji, ale po chwili
    > przychodzi wiadomość, że usługa nie może być zrealizowana.

    Pakiet 25/100 aktywuje się kodem 122*1# i jest on w starej taryfie.

  • 3. Data: 2009-01-11 10:56:42
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Pakiet 25/100 aktywuje się kodem 122*1# i jest on w starej taryfie.

    Masz rację co do aktywacji (poza brakiem gwiazdki na początku), ale pytanie
    pozostaje dalej w mocy.

  • 4. Data: 2009-01-11 18:26:06
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Wojtek pisze:

    > Masz rację co do aktywacji (poza brakiem gwiazdki na początku), ale pytanie
    > pozostaje dalej w mocy.

    Pakiet jest dostępny od samego początku korzystania z TT i działa w
    taryfie Happy i Nowy TT.

  • 5. Data: 2009-01-12 10:10:02
    Od: " wasa20" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przez pierwsze4 4 miesiące jest 20 minut za 6 pln, później 40 minut za 6 pln.

    yu masz regulamin i kody do wpisania - inne niż Twój :

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_
    tt/obniz_koszty_nowytt/obniz_koszty_nowytt?pakietm

  • 6. Data: 2009-01-12 15:46:39
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > yu masz regulamin i kody do wpisania - inne niż Twój :
    >
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_
    tt/obniz_koszty_nowytt/obniz_koszty_nowytt?pakietm

    Dzięki, fajnie, że mam już kod, ale pakiet jest ważny tylko 30dni. A w
    starym taktak-u (happy taniej) był ważny bezterminowo. Czyli jest gorzej
    zamiast lepiej.

    A pan w salonie Ery powiedział mi dziś, że z nowego taktak-a nie można
    zmienić taryfy na Happy.

  • 7. Data: 2009-01-13 19:01:55
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Wojtek pisze:

> [...]
    > zamiast lepiej.
    >
    > A pan w salonie Ery powiedział mi dziś, że z nowego taktak-a nie można

    Chodzi o ten pakiet:
    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/pakiet11.pdf