  • 1. Data: 2009-01-10 16:09:47
    Temat: Dyskretne nagrywanie rozmów - jak, czym?
    Od: "Thomas" <t...@n...com>

    Witam,

    Jak dyskretne nagrywac rozmowy?

    Posiadam Nokie 6300. Niestety ten model podczas nagrywania pika co kilka
    sekund.
    Chcialbym to pikanie wylaczyc, ale prawdopodobnie sie nie da.

    Czy ktos móglby polecic jakis inny telefon, który umozliwia dyskretne
    nagrywanie rozmów?
    Prosze nie piszcie, ze to nieeleganckie, zabronione (w PL nie jest) i tp.
    Wolalbym tego nie robic, ale dla celów dowodowych w musze.

    Thomas

  • 2. Data: 2009-01-10 22:15:29
    Temat: Re: Dyskretne nagrywanie rozmów - jak, czym?
    Od: peter <p...@p...com>

    Thomas pisze:
> [...]
    > Chcialbym to pikanie wylaczyc, ale prawdopodobnie sie nie da.
    >
    > Czy ktos móglby polecic jakis inny telefon, który umozliwia dyskretne

    kup sobie jakiegos z s60 i z glowy albo z wm w dowolnej wersji
    masz na te systemy set programow do nagrywania dyskretnie lub nie.
    Lachon jest z krk pewnie dlatego tu piszesz ale moze lepiej napisz na
    pmtg

  • 3. Data: 2009-01-10 22:35:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    Thomas pisze:
> [...]
    > Prosze nie piszcie, ze to nieeleganckie, zabronione (w PL nie jest) i
    > tp. Wolalbym tego nie robic, ale dla celów dowodowych w musze.

    moze nie telefon - ale program
    Xelnex Lite - jesli do celow zawodowych to go kupisz.
    Ma mozliwosc nagrywania "per automat" wszystkiego i ma mozliwosc
    wylaczenia pikania w czasie rozmowy
    (dziala m.in. na Nokiach z S60)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-01-11 20:47:57
    Od: "MK" <c...@t...pl>

    >Wolalbym tego nie robic, ale dla celów dowodowych w musze.

    Jezeli tak, to osoba z która rozmawiasz musi wiedziec ze jest nagrywana,
    wiec pikanie nie powinno przeszkadzac :)

  • 5. Data: 2009-01-12 12:31:50
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Thomas napisał(a):

    > Czy ktos móglby polecic jakis inny telefon, który umozliwia dyskretne
    > nagrywanie rozmów?

    Benq-Siemens S68- niestety już tylko z drugiej ręki, za to tanio
    (jakieś 60-70 zł). Nagrywanie do półtorej godziny rozmowy, bez pikania.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-01-12 16:10:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    Dominik & Co pisze:

    > Benq-Siemens S68- niestety już tylko z drugiej ręki, za to tanio
    > (jakieś 60-70 zł). Nagrywanie do półtorej godziny rozmowy, bez pikania.

    ale po nacisnieciu guzika z boku - a nie z automatu

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2009-01-12 19:22:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 11 Jan 2009 21:47:57 +0100, MK wrote:

    > Jezeli tak, to osoba z która rozmawiasz musi wiedziec ze jest nagrywana,
    > wiec pikanie nie powinno przeszkadzac :)

    Nie musi wiedzieć.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2009-01-12 19:38:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2009 17:09:47 +0100, Thomas napisał(a):

> [...]
    > Prosze nie piszcie, ze to nieeleganckie, zabronione (w PL nie jest) i tp.
    > Wolalbym tego nie robic, ale dla celów dowodowych w musze.

    z urządzeń tzw. specjalnych, aczkolwiek bardzo proste: można kupić
    słuchawkę, która jest jednocześnie mikrofonem + dyktafon.
    Wada jest taka, że trzeba mieć dyktafon i dyktafon ten włączyć i
    ewentualnie włożyć słuchawkę do ucha, nastepnie przykładając dotego ucha
    komórkę rozmawiasz.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 9. Data: 2009-01-13 06:23:09
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    AL napisał(a):

    > ale po nacisnieciu guzika z boku - a nie z automatu

    Nawet dwóch guzików- boczny i dwa razy środek nawigacyjnego.
    BTW gdzie u przedpiścy było, że ma być "z automatu"?

    Ale proszę bardzo: Siemens SL45 z odpowiednim softem
    nagrywa "z automatu".

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2009-01-13 06:32:36
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    AL napisał(a):

    > ale po nacisnieciu guzika z boku - a nie z automatu

    W poście otwierającym nie było, że ma być "z automatu".
    Miało być dyskretnie- bez pikania, i w S68 tak jest.

    Ale proszę bardzo: "z automatu" ma Siemens SL45 z odpowiednim softem.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP